Главная » ЮніКредит Банк. Вигідні умови кредитування » Оцінка якості обслуговування клієнтів Банк Авангард


Оцінка якості обслуговування клієнтів: Банк "Авангард"

Кредитні карти банку Авангард - відгук про кредитки Авангарду чи варто оформляти

Фахівці CreditCardsOnline.ru продовжують проводити опитування користувачів сайту з метою отримати максимально достовірну інформацію щодо якості та оперативності обслуговування в російських банках.

За результатами опитування клієнтів банку "Авангард", аналітики порталу зробили висновок - споживачі мають сприятливе ставлення до банку і його продуктам, а значить, банк володіє стратегічними показниками успішності.

Про це свідчать і дані великих рейтингових агентств. На 2 травня 2012 року в міжнародному рейтингу банку присвоєна оцінка BBB-(задовільний ступінь надійності), а в національному - оцінка AA-(дуже високий ступінь надійності).

Також не можна не відзначити, що в цьому році банк "Авангард" на Церемонії нагородження переможців щорічної Премії "Банк року" отримав гран-прі як кращий банк 2011 року і став володарем основних нагород у номінаціях за технологічність і якість обслуговування клієнтів.

Отже, в ході опитування користувачам CreditCardsOnline.ru були задані наступні питання:

1. Як швидко фахівці банку передзвонили Вам?

У 42% випадків фахівці банку зв'язалися з клієнтом протягом 1-2 днів, 28% опитаних очікували дзвінка протягом 3-5 днів, у 17% - дзвінок надійшов через 15-30 хвилин після подачі заявки (рис.1).

2. Через скільки часу після подання заявки Вам повідомили рішення?

61% учасників опитування дізналися про рішення через 3-5 днів, а в 16% випадків Банк оцінив платоспроможність клієнта протягом одного дня (рис.2).

3. Чи задоволені Ви обслуговуванням банку?

Серед опитаних користувачів 43% задоволені послугами та мають позитивні відгуки. В якості переваг вони виділяють: доброзичливе відношення співробітників, наявність можливості отримати кредит без довідок про доходи, відсутність комісії за зняття готівки. Крім цього, банк "Авангард" є одним з небагатьох банків, що кредитують позичальників віком від 19 років, що, деякі клієнти так само вважають абсолютною перевагою.

15% висловили невдоволення обслуговуванням та умовами кредитування, яке віднесли до недостатньої кількості банкоматів в регіонах, поганої якості обслуговування у відділеннях і call-центрі банку.

Решта учасників не дали чіткої відповіді, маючи в якості критерію оцінки як позитивні, так і негативні моменти.

Опитування було проведено серед російських громадян у віці від 21 до 60 років, які замовили кредитні карти в період з 01.01.12 по 01.04.12. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: опитування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Кредит готівкою від КРЕДИТ ЄВРОПА БАНКу Портал «Занімаем.Ру» і Юлія Алексєєва, ... Більше

Небанківське кредитування, кредитні компанії - ломбарди, КПКГ, лихварі Що таке «кредитна компанія» Під кредитною компанією ми розуміємо організацію, яка займається видачею кредитів населенню і бізнесу.Зазвичай, ... Більше

Русь-Банк - кредити, філії ВАТ Русь-Банк Про банк 8 вересня 2012 Русь-Банк був перейменований в Росгосстрах Банк.Історію свого ... Більше

Сбербанк Росії в г Нижній Новгород - робота відділень і філій, кредити, послуги Ощадбанк в ... Більше

Сбербанк Росії в г Перм - відділення, адреси філій, кредити, послуги Ощадбанку На початку ... Більше

Популярне