Главная » ЮніКредит Банк. Вигідні умови кредитування » Оцінка якості обслуговування клієнтів Банк Авангард


Оцінка якості обслуговування клієнтів: Банк "Авангард"

Кредитні карти банку Авангард - відгук про кредитки Авангарду чи варто оформляти

Фахівці CreditCardsOnline.ru продовжують проводити опитування користувачів сайту з метою отримати максимально достовірну інформацію щодо якості та оперативності обслуговування в російських банках.

За результатами опитування клієнтів банку "Авангард", аналітики порталу зробили висновок - споживачі мають сприятливе ставлення до банку і його продуктам, а значить, банк володіє стратегічними показниками успішності.

Про це свідчать і дані великих рейтингових агентств. На 2 травня 2012 року в міжнародному рейтингу банку присвоєна оцінка BBB-(задовільний ступінь надійності), а в національному - оцінка AA-(дуже високий ступінь надійності).

Також не можна не відзначити, що в цьому році банк "Авангард" на Церемонії нагородження переможців щорічної Премії "Банк року" отримав гран-прі як кращий банк 2011 року і став володарем основних нагород у номінаціях за технологічність і якість обслуговування клієнтів.

Отже, в ході опитування користувачам CreditCardsOnline.ru були задані наступні питання:

1. Як швидко фахівці банку передзвонили Вам?

У 42% випадків фахівці банку зв'язалися з клієнтом протягом 1-2 днів, 28% опитаних очікували дзвінка протягом 3-5 днів, у 17% - дзвінок надійшов через 15-30 хвилин після подачі заявки (рис.1).

2. Через скільки часу після подання заявки Вам повідомили рішення?

61% учасників опитування дізналися про рішення через 3-5 днів, а в 16% випадків Банк оцінив платоспроможність клієнта протягом одного дня (рис.2).

3. Чи задоволені Ви обслуговуванням банку?

Серед опитаних користувачів 43% задоволені послугами та мають позитивні відгуки. В якості переваг вони виділяють: доброзичливе відношення співробітників, наявність можливості отримати кредит без довідок про доходи, відсутність комісії за зняття готівки. Крім цього, банк "Авангард" є одним з небагатьох банків, що кредитують позичальників віком від 19 років, що, деякі клієнти так само вважають абсолютною перевагою.

15% висловили невдоволення обслуговуванням та умовами кредитування, яке віднесли до недостатньої кількості банкоматів в регіонах, поганої якості обслуговування у відділеннях і call-центрі банку.

Решта учасників не дали чіткої відповіді, маючи в якості критерію оцінки як позитивні, так і негативні моменти.

Опитування було проведено серед російських громадян у віці від 21 до 60 років, які замовили кредитні карти в період з 01.01.12 по 01.04.12. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: опитування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Банк Південний Схід г Воронеж - кредити, послуги банки Про банк Відкрите акціонерне товариство ... Більше

Банк БистроБанк г Іжевськ - кредити, послуги банку Про банк Відкрите акціонерне товариство «БистроБанк» (Іжевськ) внесено Центробанком в КГР 2 квітня ... Більше

Кредитний ліміт: скільки грошей просити у банку? З кожним роком кредитні картки стають все популярнішими, адже головна перевага кредиток - поновлювана кредитна лінія.Останнім ... Більше

Промсвязьбанк пропонує «елітну» кредитку і нові види страховки 10 квітня 2012 11:16 Промсвязьбанк протягом одного тижня запропонував своїм клієнтам ... Більше

Банк УРАЛСИБ став «картковим» емітентом компанії American Express 14 вересня 2012 21:30 Кредитні карти American Express в Росії будуть тепер асоціюватися ... Більше

Популярне