Главная » Що потрібно знати якщо ви вирішили взяти кредит » З перших вуст Як я оформляла карту в Ощадбанку


З перших вуст: "Як я оформляла карту в Ощадбанку"

З перших вуст Як я оформляла карту в Ощадбанку

До редакції CreditCardsOnline.ru прийшло цікавий лист від мешканки м. Пермі (Пермський край), в якому вона ділиться своїм враженням від першого знайомства з Ощадбанком РФ. Сподіваємося, ця інформація допоможе користувачам порталу уникнути низки помилок і зробити "співпрацю" з банком більш комфортним. Чекаємо нових листів на info@creditcardsonline.ru!

"Знадобилося мені відкрити карту в Ощадбанку. Треба сказати, недолюблюю я найбільший банк країни. В першу чергу, через те, що у Ощад і без мене вже багато клієнтів, і вечорами вони штурмують відділення рідного банку.

А у мене на співгромадян до шостої вечора робочого дня утворюється стійка алергія.

Перед лицем жорстокої необхідності я здалася, але пообіцяла собі як можна рідше балувати Ощад своєю присутністю.

Щоб уникнути подвійного візиту в банк, карту я собі замовила на сайті Ощадбанку. Все дуже просто: вибираєш відділення Ощад, в якому будеш карту отримувати, заповнюєш анкету, вказуєш, чи треба підключати Мобільний Банк (незалежно від того, що там вказуєш, Мобільний Банк не підключать). Буквально на наступний день передзвонила приємна дівчина, уточнила деталі, ще раз перепитала, бажаю я підключити Мобільний Банк (я відповіла, що так, бажаю), пообіцяла карту через два тижні.

До речі, оплачується карта вже після отримання, це дуже зручно. Можна просто внести готівку через банкомат або термінал, плата спишеться автоматично.

Через два тижні, витримавши катування чергою, я отримала карту на руки. Самостійно підключила через термінал Мобільний Банк, який виявився не підключений. Там же підключила "економний" Ощадбанк Онл @ йн.

Назад, писати заяву на "повний" пакет послуг, я вже не пішла. Відклала на інший раз.

Буквально на наступний день мені знадобилося дізнатися номер рахунку ощадбанківських карти. У договорі, який мені з картою видали, номера рахунку не виявилося. У відділення йти не хотілося.

І тут я подзвонила в колл-центр.

З досвіду спілкування з колл-центром Ощад склалося враження, що знають співробітників там, м'яко кажучи, небагато. Хлопчик, з яким я спілкувалася, наполегливо рекомендував дивитися в договір уважніше. Від того, що я на договір дивилася, номера рахунку в ньому не з'явилося.

Не виявилося його і на ПІН-конверті, і всередині ПІН-конверта.

Нарешті, хлопчик зневірився, і попросив назвати моє кодове слово (або, як виражається колл-центр Ощад, "контрольну інформацію").

Ось тут я сіла в калюжу. Кодове слово у мене на всіх картах одне, але воно не підійшло. Та й я не пам'ятала, щоб вказувала його в заявці.

У договорі кодового слова не виявилося.

Хлопчик зітхнув з полегшенням і рекомендував мені звернутися до відділення Ощадбанку, де відкрита карта: за номером рахунку, кодовим словом і всім, що моя душа забажає.

Отже, на дворі неділю, "моє" відділення Ощад не працює, потрібен номер рахунку. У "економом" пакеті Ощадбанк Онл @ йн номера рахунку немає, на "повний" я не написала заяву. Виручив портал CreditCardsOnline.ru (спасибі), де в розділі із запитаннями я знайшла обхідний варіант.

Як виявилося, через банкомат або термінал Ощад можна поповнити карту, самою картою не користуючись.

Просто треба засунути готівку і ввести номер карти. Тоді апарат видасть чек, на якому буде надрукований довгоочікуваний номер рахунку. Правда, гроші в цьому випадку приходять на карту не цю хвилину, можуть навіть на день затриматися, але мета була отримати номер рахунку - і він був отриманий.

До речі, не питайте колл-центр Ощадбанку про цей спосіб поповнення карти.

Вам скажуть, що це неможливо.

Незабаром після мук з номером рахунку мій Ощадбанк Онл @ йн мимовільно перетворився на "повний", продемонструвавши мені і мій номер рахунку, і номер рахунку моєї давньої зарплатної картки (а я вже й забула, що така була), і виставивши обом рахункам одну і ту ж дату відкриття (дивно, чи не так?).

Чудесне перетворення Ощадбанк Онл @ йн змусило мене таки навідатися до відділення Ощад. Там мені повідомили, що "економного" пакета послуг тепер немає, і мій пакет автоматично став "повним". Звичайно, я цього і хотіла, але я люблю, коли мене попереджають.

Хоча б для виду.

Що стосується кодового слова, то в мене його немає. Тому що у формі заявки на сайті Ощад (я перевірила ще раз) немає такого віконця. Треба просто відповідати, що кодового слова немає, після чого називати повні паспортні дані.

Якщо чесно, я б воліла кодове слово, але зробити з цим нічого не можна, тепер з цією картою так буде завжди.

Тепер про хороше. Про можливості оплати всього і вся. Комуналку можна оплатити не тільки через Ощадбанк Онл @ йн, але й через термінали і банкомати Ощад.

Дуже зручно, наприклад, платити за стільниковий через Мобільний Банк.

Засмутило тільки те, що, заблокувавши картку через Мобільний Банк, розблокувати її так само через Мобільний Банк не можна, треба звертатися до відділення Ощад.

Нещодавно Ощад почав рекламувати нову послугу, яку вони називають "Оплата кредиту будь-якого банку". Послуга працює тільки в терміналах Ощадбанку, в банкоматах її немає. Чомусь знаходиться вона в пункті меню "Платежі в нашому регіоні".

Потрібно дізнатися БИК банку, свій номер рахунку, номер договору. Особисто я залишила номер договору порожнім (ввела "пробіл") і гроші благополучно на рахунок прийшли. За змістом, це навіть не гасіння кредиту в іншому банку, це звичайний переклад в інший банк.

Я як раз і переводила гроші на рахунок звичайної (не кредитної) пластикової карти. Комісія за такий переказ з картки Ощад буде 1% від суми, знімається комісія понад введеної суми переказу.

Наприклад, я перевела 1000 рублів, з карти знялося 1010 рублів. Приходять гроші на наступний робочий день.

Загальне враження у мене склалося таке: не такий страшний Ощад, як його малюють. Головне, навчитися користуватися всіма можливостями дистанційного обслуговування, щоб зайвий раз не відвідувати відділення банку. Зі списку дистанційного обслуговування краще відразу викреслити колл-центр.

Якщо так вже необхідно звернутися до співробітників банку, краще відправити з сайту Ощад лист і дочекатися відповіді (до речі, вони зателефонують, навіть якщо ви просили відправити відповідь листом на електронку). З повагою, Наталя С. м. Перм "

Поділіться своїм досвідом і враженнями про роботу банку, клієнтом якого є, і розкажіть всім про його переваги та недоліки. Надсилайте листи та беріть участь у конкурсі! Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: досвід читачів
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Індекс Фосборн: можливостей отримати іпотеку стає більше 3 лютого 2010 0:00 За 2009 рік іпотека пройшла шлях від майже повного забуття (у січні ... Більше

Банкрутство індивідуального підприємця, неспроможність ІП Про взаємини банків з ІП ми писали раніше, сьогодні поговоримо про те, що, на жаль, іноді ... Більше

Боргова розписка - термін, чи потрібен нотаріус, форма розписки Кожен з нас чув хоч раз історію про те, що хтось, надавши гроші або майно в ... Більше

Кредит готівкою - як взяти кредит у банку, умови, документи Кожен з нас ... Більше

Банки Благовещенська - кредити в банківських установах Благовещенська Благовєщенськ - невелике ... Більше

Популярне