Главная » Порівнюємо процентні ставки по автокредитах - огляд ринку автокредитів » Купити авто в кредит - з пробігом вживані або нові без проблем


Купити авто в кредит - з пробігом, вживані або нові без проблем

Купити авто в кредит - з пробігом вживані або нові без проблем

Управляти мрією на чотирьох колесах - про це мріють багато, а поширені пропозиції банків і автосалонів взяти авто в кредит або в розстрочку розбурхують уяву і підштовхують вас не тільки задуматися, але й придбати машину в кредит. Тим більше, скоро літо, хочеться виїхати за межі міста, та й просто поганяти по нічному місту під хорошу музику. Що ж чекає автомобільний ринок в році і чи варто прямо зараз «кидатися» на пропозиції по автокредитах? Минулий рік ознаменувався відразу декількома важливими тенденціями.

По-перше, закінчилась державна програма стимулювання вітчизняних виробників - так звана «програма утилізації», по якій можна було здати дуже стару вітчизняну машину і натомість отримати сертифікат на 50 000 рублів, яким можна було розрахуватися за новий автомобіль, вироблений на території Росії. На жаль, багато хто довго думали, а у когось машини не встигли «постаріти». Кількість виділених сертифікатів закінчилося. Про це попереджали ще минулого літа. Можливо, новий президент і відновить цю програму, але поки вектор економічної політики не визначений, як зазвичай.

По-друге, в кінці минулого року держава припинила субсидувати ставки по кредитах на авто вітчизняного складання. Якщо раніше можна було купити рідну «машинку» в кредит за ставкою багато менше 10%, то тепер, доведеться платити повну вартість кредиту. Початок цього року поки не дуже показово. З одного боку, загальний обсяг продажів нових автомобілів в країні перевищив рівень січня-лютого минулого року, проте багато виробників скаржаться на падіння збуту. Тобто «середня температура по госпіталю» начебто нормальна, але окремі суб'єкти відчувають себе поганенько.

Зрозуміло, що активність автодилерів буде визначатися тим, як вони прогнозують свій розвиток протягом року, за підсумками січня-лютого вже багато відкоригували свої прогнози. Думаю, що кредитні пропозиції будуть слідувати за маркетинговими «ходами», якщо машини будуть і так добре продаватися, так що їх просувати та посилювати продажу кредитами, ну і навпаки. Так, наприклад, АВТОВАЗ звітує про падіння продажів з місяця в місяць, практично починаючи з відміни пільг по утилізації і субсидування процентних ставок по кредитах на авто. А ось Hyundai зі своєю моделлю Solaris впевнено виходить практично на друге місце по продажах в країні, багато хто вважає, що скільки вони машин вироблять - стільки й продадуть.

Тобто від ВАЗ можна очікувати цікавих кредитних пропозицій спільно з великими банками. Як йдуть справи на ринку автокредитування? Між нами кажучи, нічого особливо нового в 2012 році поки не відбувається. Хоча певну активність, виявляють автосалони. І моя думка - активність ця буде наростати за наступними простих причинах перше, як я вже писав вище, купівельна спроможність населення внаслідок відміни пільг при кредитуванні знизилася, ринок наситився, тобто клієнтів, які бажають купити авто з пробігом в кредит, як і нові , стане менше, а продавати-то треба.

Продати машину в кредит або в розстрочку на цікавих умовах - досить цікава і результативна стратегія, якої обов'язково скористаються і автодилери, і банки. По-друге, ситуація в банківському секторі така, що в кінці минулого року банки для підтримки ліквідності понабравшись «дорогих» ресурсів у вигляді внесків населення і кредитів від Центрального банку, які треба «відпрацьовувати». Поки що спостерігається плавне підвищення процентних ставок по всім стандартним видами кредитів: кредитних картах, споживчими кредитами.

Автокредити банкам цікаві по багатьом факторам, і суми більші, і надійність набагато вища, ніж у тих же кредитів готівкою, машина-то потрапляє в заставу, причому банк отримує не просто ПТС в сейфі, а реєстрацію застави в ГИБДД. Так що для банки будуть спрощувати процедуру купівлі авто в кредит, в першу чергу, це буде виражатися в зниженні і за низкою програм скасування початкового внеску, і можливо, знижувати вимоги до позичальників, якось компенсувати зростання ставок треба адже. Що стосується окремих банків, то найбільш активно, я б навіть сказав, агресивно поводяться на ринку, великі банки, ВТБ 24 і Ощадбанк. Також має сенс звернути увагу на пропозиції банків, які стратегічно визначили для себе видачу кредитів на покупку авто з пробігом і нових як одне з основних напрямків бізнесу, Абсолют Банк, Газпромбанк, Райффайзенбанк, банк Відкриття, МДМ-банк. На яких умовах можна взяти авто в кредит у лідерів ринку автокредитування?

Традиційно з вас захочуть отримати хоча б 15% вартості автомобіля за рахунок власних коштів. Максимальний термін кредиту складає 5 років, хоча для автомобілів преміум-класу це може бути і 10 років. Примітно, що всі банки роблять упор на те, що кредити надаються без комісій, при цьому дозволяється без фінансових втрат для себе достроково гасити кредит, комісія за дострокове погашення не стягується.

Процентна ставка за кредитом залежить і від виду купується машини, і від терміну, і від розміру початкового внеску - варіюється вона від 12,5 до 15,5% річних. Це в базовому варіанті зі страховкою за принципом типу КАСКО. Деякі банки дозволяють включити страховку в суму кредиту, але тоді ставка буде на 1-1,5% більше. Б / у авто, очевидно, обійдуться трохи дорожче. Вимоги до майбутніх позичальників досить лояльні, вік - від 21 років, хоча військовозобов'язаним чоловікам, як зазвичай, отримати кредит складніше.

Деяким банкам сьогодні не потрібне підтвердження зайнятості та доходів, але тоді мінімальний початковий внесок за рахунок власних коштів повинен бути не менше 40% від вартості машини. Що стосується документів, з'являється все більше і більше програм, де для ухвалення рішення банку достатньо всього двох обов'язкових документів, наприклад, паспорта та водійського посвідчення. Проте ж це безпосередньо позначається на ставці, чим менше документів - тим більше ставка. У кредит сьогодні можна взяти як нове авто, так і старе, хоча зі старими машинами все складніше.

Більшість банків виставляють вимоги і за віком, для іномарок - це 5 років, для вітчизняних авто - три роки, і за місцем придбання - як правило, необхідно обов'язково купувати авто в авторизованому центрі, де машини дорожче. В принципі, ніхто не заважає взяти простий споживчий кредит і купити старий автомобіль, уникнувши, до речі, зобов'язання страхувати покупку, але, як показує практика, класичний автокредит плюс страховка за ціною обходиться дешевше простого споживчого кредиту готівкою. Що стосується спільних партнерських програм банків з основними автовиробниками, Hyundai, Jaguar-Land Rover, KIA, Lada, Mazda, Subaru, Suzuki, Audi, Opel, Toyota, Chevrolet, Chance, то тут, насправді, нічого цікавого не передбачається. Як правило, це чисто маркетингові програми, мало хто пропонує додаткові знижки, часто ви навіть не отримуєте знижених відсотків по кредитах.

Найбільш цікаве умова, яку, втім, зустрічається досить рідко - це спільні програми за схемою зворотного викупу, тобто можна купити авто в кредит, їздити на ньому, платити за кредитом, а потім продати її назад в автосалон за заздалегідь обумовленою ціною, з чого гаситься кредит. В принципі, схема зручна і цікава, але по факту фінансових розрахунків виявляється дорогою. У цьому зв'язку виникає резонне питання, так може бути краще взяти в розстрочку від автосалону або самого виробника? Розстрочку, як це не дивно, пропонують дуже мало салонів, і на перевірку виявляється, що за розстрочкою ховається банальний банківський кредит, тільки відсотки по ньому ви не платите, їх за вас сплачує автосалон.

При цьому треба сказати, що умови розстрочки гірше, ніж просто автокредиту. Мінімальний початковий внесок у більшості автосалонів, що пропонують автомобіль в розстрочку, становить 30% від вартості машини. Обов'язково страхування за програмою КАСКО, причому за свій рахунок. Нагадаю, що в разі звичайного банківського кредиту суму страховки можна включити в суму кредиту.

Вимоги до позичальника і пакету документів, такі ж, як і при звичайному кредитуванні. Що стосується покупки уживаних авто в кредит, то розстрочки на них практично немає, це і зрозуміло - автосалону цікаво продати нові машини, а не чужі старі. Так що, резюмуючи викладене, скажімо так, розстрочка цікава і вигідна тільки в тому випадку, якщо ви готові заплатити від 30% вартості транспортного засобу. Никанор Бабурін, спеціально для Занімаем.ру 24 березня 2012

Перекладено: zanimaem.ru


Похожие статьи:


Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Автокредит для ІП, автокредит для малого бізнесу Ви є індивідуальним підприємцем і вам необхідний автомобіль для ... Більше

Оформлення кредитної картки через Інтернет - як замовити картку на ... Більше

Ніжневолжскій комерційний банк г Саратов - послуги, кредити банку Про ... Більше

Кредитна карта ОТП Банку - як оформити заявку, переваги золотих і стандартних карт На Занімаем.ру ми досить докладно писали про кредитні картки ... Більше

Кредитні карти ОТП Банку: швидко, зручно, надійно Олена Леванкова, начальник управління карткових та ощадних продуктів ОТП Банку, відповідає на питання кореспондента ... Більше

Популярне