Главная » Поради експертів перш ніж узяти кредит » Смоленський Банк про підсумки року, що минає


Смоленський Банк про підсумки року, що минає

Смоленський Банк про підсумки року, що минає

Смоленський Банк і «Занімаем.Ру» підводять підсумки 2010 року. На запитання порталу відповідає керуючий Московським філією Смоленського Банку Павло Шитов. «Занімаем.Ру»: Чим запам'ятається рік, що минає клієнтам Смоленського Банку?

Павло Шитов: Клієнтам Смоленського Банку, втім, як і клієнтам інших банків, 2010 рік запам'ятається тим, що саме в цьому році намітився вихід із кризи. Багато побачили і усвідомили, що він близько. В кінці року намітилася позитивна динаміка в настроях. Люди почали вірити в завтрашній день, перестали жити в кризі і стали менше про нього говорити. Це, безсумнівно, радує.

Що стосується клієнтів Смоленського Банку, їм ми постаралися запропонувати ряд нових продуктів і послуг, які на наш погляд роблять взаємодію з банком більш простим і комфортним. Наприклад, навесні 2010 року Смоленський Банк впровадив дуже зручний інтернет-банкінг. У цьому році нашим клієнтам були запропоновані зручні, логічні та вигідні депозити.

В кінці літа 2010 року Московський філія Смоленського Банку вийшов на ринок з продуктами з роздрібного кредитування. Причому пропозиції досить швидко стали популярними. У 2010 році ми відкрили кілька нових відділень, розширили і модернізували існуючі. В цілому, клієнти Смоленського Банку за підсумками 2010 року переконалися в тому, що Смоленський Банк активно розвивається.

«Занімаем.Ру»: Як сильно відрізняється кредитна активність клієнтів банку в Москві і Смоленську? П.Ш.: Клієнти в Москві і в Смоленську, безсумнівно, відрізняються. У Смоленську ми займаємо значну частку банківського ринку і маємо відповідну клієнтуру у вигляді найбільших і найкращих клієнтів регіону. Але ні в якому разі не нехтуємо клієнтами не дуже великої величини. У Смоленську в нас друга за розміром філіальна мережа відділень (після Ощадбанку).

Ми пишаємося якістю нашої мережі, так як постаралися зробити її у відповідності з європейськими стандартами. Смоленський Банк - одна з небагатьох компаній в Смоленськом регіоні (серед усіх бізнес-структур), де існує поняття «фірмовий стиль», введений дресс-код, стандарти обслуговування клієнтів та ін Однозначно можу сказати одне - і в Москві і в Смоленську ми постаралися зробити Банк доступним, відкритим і дружнім клієнтам. Смоленський Банк виділяється серед всіх інших затишною атмосферою та дружньою обстановкою.

Безкоштовний кави, свіжа преса, кваліфікований доброзичливий персонал ... Намагаємося зробити все можливе, врахувати самі різні нюанси для того, щоб наші клієнти відчували себе затишно в Смоленськом Банку: і в Москві і в Смоленську. «Занімаем.Ру»: У 2010 році Ваш банк значно розширив можливості інтернет-банкінгу. Наскільки активно клієнти ними користуються? П.Ш.: Створений та впроваджений сьогодні банк-клієнт PayWell вигідний, насамперед, зручністю та простотою використання.

Що стосується активності використання - в цілому, в Росії все ще не так звично користуватися системою інтернет-банкінгу, як, наприклад, в Європі. Все-таки банківська діяльність в деякій мірі консервативна, потрібен час для масового розповсюдження нових технологій, нових рішень. Щоб цей процес модернізації відбувався ефективніше, Смоленський Банк вносить свою лепту у фінансове просвітництво. Ми активно консультуємо наших клієнтів з питань використання системи інтернет-банкінгу, розповідаємо, чим він зручний і вигідний. Безкоштовно підключаємо наших клієнтів до цієї системи.

На основі нашого досвіду можна стверджувати, що якщо людина хоча б один раз спробував що-небудь оплатити за допомогою інтернет-банкінгу, він у майбутньому (при наявності можливості) здійснює свої платежі тільки таким чином. Система інтернет-банкінгу була впроваджена весною 2010 року і відразу стала користуватися великим попитом. Сьогодні кількість користувачів уже перевищила 2000 чоловік і продовжує зростати.

На початку грудня в Московському філіалі Смоленського Банку ми привітали 2012-го користувача PayWell. Смоленський Банк не міг не відзначити 2012-го вкладника напередодні настання Нового 2012-го року. Це символічна подія.

Ми будемо і далі оптимізувати існуючі і пропонувати нові продукти, а також впроваджувати сучасні рішення, які дозволять клієнтам Банку користуватися нашими послугами з максимальною зручністю. У 2012 році з'явиться дуже хороша можливість швидше і зручніше користуватися системою інтернет-банкінгу з мобільних пристроїв. «Занімаем.Ру»: У чому основні переваги системи PayWell? Як стати її учасником?

П.Ш.: Система PayWell надає можливість цілодобово управляти своїми рахунками, у тому числі депозитними, оперативно отримувати інформацію про заборгованості і терміни погашення, оплачувати послуги ЖКГ, стільникового та стаціонарного зв'язку, інтернет-провайдерів, поповнювати рахунок банківської картки, переказувати грошові кошти з рахунку банківської карти на поточний рахунок і пр. У підсумку, це дозволяє економити час - найдорожчий ресурс сучасного світу. Крім того, Смоленський Банк постійно розширює можливості інтернет-банкінгу.

З грудня цього року користувачі PayWell Московської філії Банку можуть оплачувати послуги ВАТ «Центртелеком» без стягнення комісії (Інтернет і стаціонарний телефон). А також стала доступна можливість оплачувати послуги за системами грошових переказів на користь ГИБДД по Московській області. Відзначу, що специфіка роботи інтернет-банкінгу припускає високий рівень захисту інформації.

Для підвищення безпеки операцій, що проводяться в системі PayWell застосовується додатковий рівень захисту - одноразовий пароль, що отримується за допомогою генератора одноразових паролів або за допомогою sms-повідомлень. Щоб стати учасником системи PayWell, клієнту Банку необхідно укласти договір комплексного банківського обслуговування фізичної особи. Для активних користувачів PayWell передбачена спеціальна версія «Преміум». Клієнту видається спеціальний електронний токен (брелок), що дозволяє отримувати одноразові паролі без використання мобільного телефону. «Занімаем.Ру»: Ваш банк приймає заявки на кредитні карти, оформлені онлайн.

Високий чи попит на дану послугу? П.Ш.: Прийом заявок на видачу кредитів онлайн - це дуже затребувана можливість сьогодні. Чому? Відповідь проста.

Тому що це дозволяє банку побудувати бізнес-процес таким чином, щоб клієнт міг отримати принципову згоду про видачу кредиту без особистої присутності в Банку. Це зручно клієнту, зручно банку, економить час і кошти і того, і іншого. А такі фактори, як московські пробки і загальне поширення і доступність інтернету, роблять цю можливість ще більш затребуваною, і навіть необхідною для москвичів.

Крім того, для клієнтів це зручно ще й тим, що вони можуть в більш короткий термін відправити заявки в кілька банків, порівняти і вибрати з уже схвалених той варіант, який їм здається найкращим. Смоленський Банк активно розвиває напрямок онлайн оформлення кредитів. Ми намагаємося зробити все для того, щоб клієнту було максимально зручно заповнити віддалену заявку і отримати необхідні консультації.

Заявку на отримання кредиту можна заповнити як на сайті Смоленського Банку, так і на ряді інших інтернет-порталів. Постійно оптимізуємо сервіс віддалених консультацій. Як результат, сьогодні клієнт приходить в Смоленський Банк, вже володіючи інформацією по принципової згоди Банку на надання йому кредиту.

Але ринок споживчого кредитування в Росії все-таки ще тільки формується. Ні сформованих традицій. Можливість віддалено оформити кредитну картку, також як і система інтернет-банкінгу, все ще є новинкою. І також потрібен час для більш широкого розповсюдження цієї можливості.

«Занімаем.Ру»: Як Смоленський Банк визначає основні завдання та пріоритетні напрямки діяльності у 2012 році? П.Ш.: Основні завдання Смоленського Банку в 2012 році - зниження вартості обслуговування клієнтів, скорочення накладних витрат, вдосконалення логістики операцій і бізнес-процесів. Це дозволить збільшити частку присутності Смоленського Банку на ринку як Московського, так і Смоленського регіону.

Крім того, ми плануємо значно розширити роздрібний сегмент нашої діяльності. У 2012 році вийдемо на ринок з принципово новою концепцією автоматизованих міні-офісів. Звичайно, будемо вдосконалювати продуктовий ряд. «Занімаем.Ру»: Вітаємо Смоленський Банк з повноліттям.

Як ви відзначили 18 років на ринку банківських послуг? П.Ш.: Дякую за привітання. Дійсно, в цьому році нам виповнилося 18 років. Смоленський Банк став повнолітнім, що за мірками віку людського, можливо, і мало, але от за мірками віку сучасної банківської системи, якій цього року виповнилося 20 років, ми є «старожилами».

Можна з упевненістю говорити, що Смоленський Банк - сучасник становлення та розвитку банківської системи Російської Федерації. 18-річчя ми відзначили впровадженням нових технологій, пропозицією нових продуктів і розширенням клієнтської бази. Можу сказати однозначно, що кращим подарунком для Смоленського Банку є довіра клієнтів. Збереження існуючих та придбання нових клієнтів свідчить про те, що ця довіра є. «Занімаем.Ру»: Ваші побажання читачам «Занімаем.Ру».

П.Ш.: Усім без винятку хотів би побажати реалізації задуманих планів і бажань в новому році. Нехай ваше фінансове становище тільки поліпшується. А в будинку нехай панують добробут, затишок і гармонія! Соня Коркодінова, спеціально для «Занімаем.Ру» Оцініть: Друзям це теж може бути корисно: Повернення до списку

Перекладено: zanimaem.ru


Похожие статьи:


Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

УРАЛСИБ збільшив максимальні суми за двома програмами споживчого кредитування 29 травня 2012 15:53 БАНК УРАЛСИБ оголосив про істотне збільшення максимальних сум за двома програмами ... Більше

Оригінальність кредитних карт: візуальний ефект За якими критеріями ви вибираєте кредитку?За умовами кредитування, але ніяк не по дизайну, адже так?А як хочеться, щоб кредитна карта ... Більше

Русь-Банк про автокредитування Василь Палаткін, заступник голови Правління Русь-Банку, який пропонує екпрес-автокредити, відповідає на питання порталу «Занімаем.Ру» і розповідає про стан ринку, а ... Більше

Акції банків по кредитних картах в травні Російські банки продовжують радувати клієнтів весняними подарунками і приємними бонусами. Напередодні літніх відпусток Райффайзенбанк дарує додаткові бонусні милі.З ... Більше

1 серпня АК БАРС пропонує оформити кредитку всім, чиї витрати в гіпермаркеті «ЕССЕН» перевищили 3 тис. ... Більше

Популярне