Главная » Кредит на освіту. Навчання в кредит » Критика банків як ставитися до негативних відгуками клієнтів про банки


Критика банків - як ставитися до негативних відгуками клієнтів про банки

В Інтернеті, на форумах, в блогах і інших джерелах досить історій та відгуків про роботу банків. Зустрічаються там і зовсім похмурі. При бажанні можна знайти таке практично про будь-якому банку. Чи є в цих історіях здорове зерно? Як до них взагалі ставитися?

Перш за все слід задатися питанням щодо авторитетності і достовірності джерела, на якому ви виявили «страшилку» про банк. Одна справа, якщо це відносно шановний сайт або старий тематичний портал, на якому присутній мало-мальськи модерація. Інша справа - якщо ви це виявили на маловідомому форумі або в чиєму-небудь блозі. Почнемо з того, що є деякі люди, які за природою своєю: А) завжди всім незадоволені, Б) вимагають до себе понад уважного ставлення (нітрохи не менше, ніж до VIP-клієнтам банку.

А в разі, якщо таке увага до «ентой» особі не приділено - чим не підстава обуриться банком і написати про нього гидоту, мовляв «папір все стерпить»), В) просто скандалісти. Тому, яким би не було якість обслуговування, всім не догодиш. Це один з постулатів маркетингу.

Критика банків була, є і буде. Головне - зрозуміти: виявлене вами невдоволення - об'єктивне (через погану якість обслуговування) або суб'єктивне (лише б докапаться). Після визначення джерела негативу вислухайте суть обурення і / або «страшилки». Якщо це над-грубе порушення, то пам'ятайте про дві речі. По-перше, для контролю за такими діями є надглядний органи: Банк Росії, Росспоживнагляд, Федеральна антимонопольна служба, прокуратура.

По-друге, якщо людина «нарвався» на реальне порушення банку, не треба писати про це в Інтернеті - треба прямо скаржитися цим наглядовим органам. До речі кажучи, на сайті кожного банку є контактні адреси наглядає підрозділи Банку Росії. Не заважає перевірити достовірність «страшилки» на самому сайті банку та / або на інших професійних форумах. У теж час, «диму без вогню не буває», але і тут треба розуміти, в чому конкретно суть страшилки.

Я проаналізував перші-ліпші охаювання банків і виділив найбільш типові джерела невдоволення: 1. Часто критика банків - наслідок нечитабельним кредитного договору. Як правило, ситуація виглядає реально так: людина «купився» на рекламу, оформив банківський продукт (зазвичай лайка йде на адресу кредитів) і «раптом» виявив, що зобов'язаний платити додаткові збори і комісії, про яких «йому ніхто не говорив». Така людина забуває, що ніхто і не зобов'язаний говорити.

У статті про умови банківських кредитів, а також про документ і реальну ціну кредиту ми писали про те, що треба звертати увагу не на рекламу і слова кредитних експертів, а на текст договору. Якщо чесно, як багато хто отримує кредит? «А .... давайте, що тут вам підписати треба .... ». Повторюємо головна порада будь-якому позичальнику: читайте документи перед підписанням договору. 2. Заховані комісії, збори, страховки та інші умови - обгрунтоване невдоволення, коли збори по кредитним продуктам «розпорошені» в різних документах: в кредитній договорі, тарифному довіднику банку, страхової компанії і т.д.

Зазвичай в кредитному договорі є фраза про те, що позичальник зобов'язується платити за тарифами банку, страхової компанії, але ніде не вказано, де ці тарифи можна подивитися. А побачити їх можна в офісах банку та страхової компанії. Це дрібне шахрайство - але таких ситуацій сьогодні вже не повинно бути, оскільки, згідно з вказівками Банку Росії, будь-який банк до підписання кредитного договору повинен надати на ознайомлення і під підпис позичальнику розрахунок повної вартості кредиту з усіма попутними зборами та комісіями. 3. Але зустрічаються ситуації, коли банк, не попереджаючи позичальника, змінює тарифи, які здорожують кредит. Наприклад: - вводять новий збір при прийомі грошових коштів в касу банку, - знижують прибутковість депозиту (в кризу багато банків фактично знижували ставку по внесках шляхом введення комісії за поповнення діючих вкладів за високими відсотковими ставками), - придумують взагалі нові тарифи за кредитами, вкладах або кредитними картками.

Деякі з таких рішень оскаржуються в судовому порядку, але більша частина відбувається у відповідності з договором і виглядає «непристойно» лише в побутовому сенсі. Інформація про такі дії має підставу бути звільнений широкої громадськості на сайтах в Інтернеті. 4. Невідповідність заявлених рекламних умов фактом.

Наприклад, не у всіх банкоматах виявляється можна зняти гроші, комісію насправді беруть, а обіцяли не брати і т.д. У цьому випадку, звичайно, ж «у наявності» неетичну поведінку банку, хоча можна спробувати посудитися на тему невідповідності оферти (у вигляді рекламного повідомлення) і факту, але процес цей довгий і тоскний. Підводячи підсумок вищесказаного, резюмуємо: А) критично оцінюйте отриману інформацію про «страшилках» в банках Б) перевіряйте її по декількох джерел В) уважно читайте і вивчайте всі умови, необхідні для отримання банківського продукту, будь то внесок, споживчий кредит або кредитна карта.

Г) «Диму без вогню не буває» і, як правильно зауважив голова Банку Росії Сергій Ігнатьєв, «збанкрутити банк власники можуть за дві години». Никанор Бабурін, спеціально для Занімаем.ру 22 червня 2012 Оцініть: Друзям це теж може бути корисно: Повернення до списку

Джерело: zanimaem.ru


Похожие статьи:


Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Найпопулярніший серед продуктів УБРіР кредит "Відкритий" тепер можна оформити під 14 відсотків річних 1 липня 2012 20:00 Уральський банк реконструкції та розвитку змінив умови погашення ... Більше

ВТБ і Мультикарта: пошук банкоматів став ще зручнішим Банки, що входять до ... Більше

Типові умови отримання іпотеки та оформлення іпотечного кредиту Прийшов час розповісти про найбільш поширені (можна сказати типових) умовах надання іпотечних ... Більше

Сбербанк Росії в Омську - робота відділень, адреси філій, кредити, послуги Перше відділення Держбанку Росії в Омську було відкрито в 1865 році.Через кілька ... Більше

Рейтинг банків по якості обслуговування Починаючи з березня 2012 року, фахівці CreditCardsOnline.ru ... Більше

Популярне