Главная » Кредит для бізнесу. Кредитування підприємців. Кредити на розвиток і старт » Розвиток малого бізнесу в Росії кредитування і розвиток бізнесу


Розвиток малого бізнесу в Росії, кредитування і розвиток бізнесу

Розвиток малого бізнесу в Росії кредитування і розвиток бізнесу

Історія капіталізму свідчить, що малий бізнес завжди був і залишається фундаментом благополуччя і матеріального процвітання найбільш розвинених країн Америки та Європи. Тому, Росія не стала винятком із правил. У нашій країні малий бізнес повільно, але впевнено завойовує власні позиції в структурі сучасної економіки.

Треба визнати, що точного визначення малого бізнесу до цих пір не існує.

Кількість зайнятих на виробництві (у компанії) людей є найточнішим критерієм у бізнес-класифікації.

До прикладу, якщо на фірмі трудяться більше 500 чоловік, то мова йде про великий бізнес. Коли в компанії працюють від 100 до 500 співробітників, то відповідно це підприємство відноситься до середнього бізнесу. І, нарешті, кількість менше 100 чоловік - показник малого бізнесу.

Підприємець, вирішальний відкрити свою справу - бізнес, робить це не заради забави, а заради того, щоб заробляти гроші. Але, щоб створити навіть маленьку фірму, потрібні інвестиції.

Хтось використовує власні гроші, а хтось вирішує взяти їх в борг. Одні беруть у борг у приватних осіб, а інші у банків. Не випадково, що тема банківського кредитування в сфері малого бізнесу залишається найбільш популярною і обговорюваною на всіх рівнях, як в банківських колах, так і серед підприємців.

З одного боку, банкіри, якщо вірити рекламним обіцянкам, готові надати представникам малого бізнесу величезні кредити на найвигідніших умовах. А з іншого боку, від обіцянок до отримання конкретних грошей більшості підприємців доводиться проробляти довгий і не зовсім легкий шлях.

З початку 2010 року обсяг кредитування малого бізнесу виріс на 17%, що, безумовно, є позитивною тенденцією. Але сьогодні отримати банківський кредит для малого підприємства не так просто, як може це здатися на перший погляд. У чому полягає причина проблеми не так просто розібратися, так як у кожної зі сторін є своя правда і претензії до опонента у цьому складному фінансовому справі.

З точки зору банкірів - це недостатня економічна і юридична грамотність підприємців, відсутність реальної масштабної державної підтримки малого бізнесу, непрозорість малого бізнесу, високі ризики неповернених кредитів і, нарешті, відсутність ліквідних застав.

Бізнесмени ж дорікають банкірів у створенні жорстких умов отримання кредитів, тривалих строків розгляду заявок, високої вартості кредитів і неможливості отримати кредит на створення бізнесу «з нуля». Як видно, необхідно підвищувати довіру між банками і підприємствами. Тим не менш, сьогодні на ринку банківського кредитування вже не та реальність, яка мала місце десять років тому.

Вона вселяє деякий оптимізм.

Схема сучасного кредитування радикально відрізняються від тієї, коли вартість позик для середнього та малого бізнесу доходила до 200% річних у рублях.

Нині, представники малого бізнесу можуть сподіватися на кредит вартістю 20-24% річних. Правда, його одержання можливо тільки на певних умовах. Для цього позичальник повинен мати надійних поручителів або прийнятний для банку заставу у вигляді нерухомості, автотранспорту або перебуває у власності позичальника підприємства.

Як показує практика малого бізнесу, безсумнівний пріоритет в отриманні кредиту мають фірми і компанії, що працюють у галузях будівництва, харчування і транспорту. Якщо ж бізнес не відноситься до перерахованим вище напрямках, а займається, наприклад, просуванням посередницьких послуг або задіяний в інших областях, не пов'язаних з виробництвом товарів, то його власник, швидше за все, зіткнеться з труднощами в банківських кабінетах. Щоб змінити до себе ставлення з боку банків і отримати зелене світло, що дає прохід в кредитний світ, потрібно зважитися на зміни.

Є два способи, які можуть вирішити цю проблему. Можна вибрати один з них, а можна застосувати обидва. В останньому випадку буде забезпечений подвійний ефект.

Перший спосіб полягає в перегляді своєї діяльності і привнесення в неї одного з пріоритетних напрямів, на яке охочіше виділяються кредити.

Другий спосіб найбільш важкий, але в союзі з першим найбільш перспективний. Він передбачає не тільки модернізацію в діяльності підприємства, але і зміни в управлінні, в основу якого закладається нова філософія прозорих взаємовідносин у фінансово-економічній сфері. Подібні реформи виведуть малий бізнес на новий виток розвитку.

Втрачаючи гроші на білі зарплати і податки, підприємство буде набирати соціальні окуляри, таким чином, підвищуючи свій імідж і авторитет в очах банківського співтовариства. 26 жовтня 2010


Похожие статьи:


Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

АК БАРС Банк дає кредит на Daewoo в Пскові, Туймази і Жовтневому 20 серпня 2012 ... Більше

Купити авто в кредит - з пробігом, вживані або нові без проблем Управляти мрією ... Більше

Банк ПромСервісБанк г Санкт-Петербург - кредити, послуги Про банк «ПромСервісБанк» - кредитна організація, створена в 1991 ... Більше

Страхування застави - страхування майна в заставі, предмет застави Кредитні кошти банк надає позичальникові за умови забезпечення їх зворотності.В якості основного забезпечення зобов'язань по ... Більше

Банк "Авангард" підвищує безпеку інтернет-операцій З 28 травня 2012 року в банку "Авангард" ... Більше

Популярне