Главная » ЮніКредит Банк. Вигідні умови кредитування » Оцінка якості обслуговування клієнтів Хоум Кредит Банк


Оцінка якості обслуговування клієнтів: Хоум Кредит Банк

Хоум Кредит Банк запустив сервіс голосового пошуку банкоматів

З метою дізнатися думки росіян про якість банківського обслуговування, а також оцінити ступінь їх задоволеності "картковими" продуктами, фахівці Creditcardsonline.ru регулярно проводять опитування користувачів порталу.

На цей раз респондентами стали російські громадяни у віці від 23 до 55 років, які замовили кредитні карти банку Хоум Кредит в період з 01.04.12 по 01.07.12.

Підсумки проведеного опитування показали: більшість учасників задоволені послугами банку. У якості його основних переваг вони виділяють уважне ставлення до клієнтів і оперативність роботи співробітників.

Варто також відзначити, що раніше одна з кредиток банку - кредитна карта "Стандарт" - зайняла другу позицію в рейтингу ТОП 5 найпопулярніших карт, який був складений за запитами користувачів порталу.

Популярність кредитних карт і позитивні оцінки клієнтів - це результат багаторічної роботи. 16 липня Хоум Кредит Банк відзначив свій десятий день народження. За ці роки йому вдалося завоювати лідируючі позиції на ринку кредитування і отримати нагороди в номінаціях: "Кращий ІТ-проект року", "Лідер в області кредитування населення", "За розвиток банківських послуг в регіонах Росії", "Інформаційно-відкритий банк", "За видатні результати і ефективний бізнес".

Отже, респондентам були задані наступні питання:

1. Як швидко фахівці банку передзвонили Вам?

У 53% випадків фахівці банку зв'язалися з позичальником протягом 24 годин, у 38% - через 15-30 хвилин після отримання заявки. Лише 9% учасників опитування довелося чекати дзвінка з банку кілька днів.

2. Через скільки часу після подання заявки Вам повідомили рішення?

41% респондентів отримали відповідь з банку протягом близько 3-5 годин, 48% очікували рішення - 1-2 дні, 11% - 3-5 днів.

3. Чи задоволені Ви обслуговуванням в банку?

53% опитаних залишили позитивні відгуки. Крім оперативності роботи і хорошого ставлення співробітників банку, до достоїнств деякі з них відносять компетентність операторів call-центру, а також виділяють окремі характеристики продуктів і вимоги до позичальників.

47% незадоволені банком. Їх не влаштовує якість роботи дистанційних сервісів, завищені процентні ставки і знову ж вимоги до позичальників і окремі опції продуктів.

Тим не менше, загальні результати опитування говорять про те, що фахівці банку досить швидко обробляють заявки та не менш оперативно приймають рішення. Постійно відточуючи процес видачі кредитів, вони все більше скорочують час очікування для клієнтів, а за рахунок уважного ставлення - роблять обслуговування більш якісним. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: опитування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Респект від Ощадбанку - кредити для студентів, молоді 12 жовтня 2012 0:00 Ощадбанк Росії запустив новий сайт для молодіжної аудиторії в рамках програми «Респект від ... Більше

Кредитка - кредитна карта, переваги кредитки банку перед споживкредити Останні ... Більше

«Рефінансування» від Прімсоцбанка - максимум 9 млн на 27 років 19 вересня 2012 18:33 Новий проект Прімсоцбанка - іпотечний кредит «Рефінансування» - ... Більше

Кредит по зарплатній картці ощадбанку - як подружитися зі своїм банком. Найчастіше, після початку будь-якої співпраці з банком, його представники будуть всіляко намагатися ... Більше

Кредит готівкою в день звернення - умови, вимоги та процентні ставки Якщо людині просто не ... Більше

Популярне