Главная » ЮніКредит Банк. Вигідні умови кредитування » Оцінка якості обслуговування клієнтів Ощадбанк Росії


Оцінка якості обслуговування клієнтів: Сбербанк России

Нові можливості онлайн сервісу Хоум Кредит

CreditCardsOnline.ru продовжує оцінювати якість та оперативність обслуговування в російських банках, отримуючи необхідну інформацію з перших рук - від самих клієнтів.

На цей раз опитування було проведено серед громадян, які оформляли кредитні карти Ощадбанку. За підсумками, фахівці порталу прийшли до висновку - багато клієнтів не задоволені обслуговуванням у банку і це незважаючи на те, що банк досить оперативно повідомив їм своє кредитне рішення. Про невдоволення свідчать і негативні відгуки, залишені клієнтами СБ РФ на CreditCardsOnline.ru.

Отже, користувачам порталу були задані наступні питання:

1. Через скільки часу після подання заявки Вам повідомили рішення?

43% учасників опитування дізналися про рішення банку протягом 1-5 днів, 26% опитаних отримали результат до закінчення доби (рис.1).

2. Банк схвалив Вашу заявку?

Ощадбанк можна віднести до кредиторів, пред'являє жорсткі вимоги до позичальників, зокрема до трудового стажу і наявності позитивної кредитної історії. Частково саме з цієї причини число відхилених банком заявок за підсумками опитування склало 63%. І це притому, що банк пом'якшив вимоги для "зарплатних" клієнтів, які сьогодні можуть отримати кредитну картку на особливих умовах - надавши мінімальний пакет документів.

3. Чи задоволені Ви обслуговуванням банку?

47% опитаних висловили абсолютне невдоволення, 15% - не дуже задоволені обслуговуванням (рис.2). До основних недоліків вони відносять некомпетентність операціоністів банку, наявність черг у відділеннях, погане обслуговування банкоматів і незручність інтернет сервісу. Багато хто відзначає, що інтернет банк має недостатню кількість опцій для повного управління рахунками і часто знаходиться в режимі "послуга недоступна".

Рис.2

Результати опитування підтверджуються кількістю негативних відгуків і коментарів на адресу банку, які клієнти регулярно залишають на сторінках Creditcardsonline.ru. Більше 40% коментарів відображають складності відключення тієї чи іншої послуги (наприклад, "Автоплатеж" або "Мобільний банк"), а також недоробки і незручність використання сервісу Ощадбанк ОнЛ @ йн.

До позитивних моментів клієнти відносять: наявність банкоматів і відділень у достатній кількості, найбільш вигідні серед російських банків умови по кредитних картах.

Не можна не відзначити, що банк постійно працює над вдосконаленням системи обслуговування з метою зменшити число незадоволених клієнтів. Відкриваються нові відділення, розширюються можливості інтернет-банку та банкоматів / терміналів, вигідно змінюються умови кредитування.

Опитування було проведено серед російських громадян у віці від 21 до 55 років, які замовили кредитні карти в період з 01.01.12 по 01.04.12. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: опитування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Кредит online в банку, заявка на кредит онлайн Ще кілька років тому ... Більше

Кредитний портфель Інтеркоммерца виріс за рік на 65,5% 31 серпня 2012 ... Більше

Як завести кредитну карту і на що слід звернути увагу ... Більше

Оцінка якості обслуговування клієнтів: банк "Російський Стандарт" Фахівці CreditCardsOnline.ru продовжують серію опитувань користувачів з метою отримати ... Більше

Штрафи за кредитами юридичних осіб, пені та шртафи по кредиту Кредитування ... Більше

Популярне