Главная » ЮніКредит Банк. Вигідні умови кредитування » Оцінка якості обслуговування клієнтів Ощадбанк Росії


Оцінка якості обслуговування клієнтів: Сбербанк России

Нові можливості онлайн сервісу Хоум Кредит

CreditCardsOnline.ru продовжує оцінювати якість та оперативність обслуговування в російських банках, отримуючи необхідну інформацію з перших рук - від самих клієнтів.

На цей раз опитування було проведено серед громадян, які оформляли кредитні карти Ощадбанку. За підсумками, фахівці порталу прийшли до висновку - багато клієнтів не задоволені обслуговуванням у банку і це незважаючи на те, що банк досить оперативно повідомив їм своє кредитне рішення. Про невдоволення свідчать і негативні відгуки, залишені клієнтами СБ РФ на CreditCardsOnline.ru.

Отже, користувачам порталу були задані наступні питання:

1. Через скільки часу після подання заявки Вам повідомили рішення?

43% учасників опитування дізналися про рішення банку протягом 1-5 днів, 26% опитаних отримали результат до закінчення доби (рис.1).

2. Банк схвалив Вашу заявку?

Ощадбанк можна віднести до кредиторів, пред'являє жорсткі вимоги до позичальників, зокрема до трудового стажу і наявності позитивної кредитної історії. Частково саме з цієї причини число відхилених банком заявок за підсумками опитування склало 63%. І це притому, що банк пом'якшив вимоги для "зарплатних" клієнтів, які сьогодні можуть отримати кредитну картку на особливих умовах - надавши мінімальний пакет документів.

3. Чи задоволені Ви обслуговуванням банку?

47% опитаних висловили абсолютне невдоволення, 15% - не дуже задоволені обслуговуванням (рис.2). До основних недоліків вони відносять некомпетентність операціоністів банку, наявність черг у відділеннях, погане обслуговування банкоматів і незручність інтернет сервісу. Багато хто відзначає, що інтернет банк має недостатню кількість опцій для повного управління рахунками і часто знаходиться в режимі "послуга недоступна".

Рис.2

Результати опитування підтверджуються кількістю негативних відгуків і коментарів на адресу банку, які клієнти регулярно залишають на сторінках Creditcardsonline.ru. Більше 40% коментарів відображають складності відключення тієї чи іншої послуги (наприклад, "Автоплатеж" або "Мобільний банк"), а також недоробки і незручність використання сервісу Ощадбанк ОнЛ @ йн.

До позитивних моментів клієнти відносять: наявність банкоматів і відділень у достатній кількості, найбільш вигідні серед російських банків умови по кредитних картах.

Не можна не відзначити, що банк постійно працює над вдосконаленням системи обслуговування з метою зменшити число незадоволених клієнтів. Відкриваються нові відділення, розширюються можливості інтернет-банку та банкоматів / терміналів, вигідно змінюються умови кредитування.

Опитування було проведено серед російських громадян у віці від 21 до 55 років, які замовили кредитні карти в період з 01.01.12 по 01.04.12. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: опитування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Юніаструм Банк пропонує нові програми страхування позичальників Програми страхування позичальників за споживчими кредитами стають все більш популярними.Страхування ... Більше

На яких умовах і як можна оформити кредитну карту ... Більше

Споживчі кредити для студентів, чи дають кредит студентам Повноцінних споживчих кредитів студентам не видають.Причини очевидні.Немає ніякої впевненості в тому, що навіть ідеальні молода ... Більше

Подорожчання в лізинг, розмір дорожчання предмету лізингу Що таке подорожчання лізингу Замість процентної ... Більше

Виявлено тенденції ринку споживчого кредитування Національне Бюро Кредитних Історій (НБКИ), має інформацію від більш ніж ... Більше

Популярне