Главная » ЮніКредит Банк. Вигідні умови кредитування » Оцінка якості обслуговування клієнтів Банк Тинькофф


Оцінка якості обслуговування клієнтів: Банк "Тінькофф"

Оцінка якості обслуговування клієнтів Банк Тинькофф

Фахівці CreditCardsOnline дізналися, наскільки оперативно і якісно російські банки обслуговують потенційних клієнтів.

З цією метою було проведено опитування користувачів, які замовили кредитні карти на CreditCardsOnline.ru. Найбільше число відповідей було отримано щодо обслуговування в банку "Тінькофф Кредитні Системи".

Користувачам порталу були задані наступні питання:

1. Як швидко фахівці банку передзвонили Вам?

За результатами, в 39% випадків фахівці зв'язалися з клієнтом протягом всього 15 хвилин, і лише у 7% - чекати дзвінка з банку довелося більше 5 календарних днів (рис.1). Така оперативність говорить про те, що процедура прийому заявок у ТКС відпрацьована досить чітко, а процес їх розгляду технологічно відточений.

Рис.1

2. Через скільки часу після подання заявки Вам повідомили рішення?

Рис.2

37% позичальників дізналися про рішення протягом 3-5 днів, а в 18% випадків Банку вистачило і 3-х годин для оцінки платоспроможності клієнта і схвалення заявки (рис.2).

Настільки швидке ухвалення рішення багато в чому пов'язано з тим, що Тинькофф не вимагає документів - для отримання кредитної картки достатньо заповнити онлайн анкету і вислати копію паспорта. Більш детальну інформацію фахівці банку отримують від позичальника по телефону. Такий підхід скорочує час розгляду заявки для банку, і час очікування - для позичальника.

3. Чи задоволені Ви обслуговуванням банку?

51% клієнтів висловили задоволення послугами. З основних переваг вони відзначають: компетентність співробітників call центру, наявність можливості не відвідувати відділення банку, мінімальні вимоги до документів, швидкість оформлення.

Невдоволення показали 49% учасників опитування. Їх не влаштовують відсутність філійної та банкоматної мереж, завищені процентні ставки, низький кредитний ліміт.

Ці недоліки клієнти банку відображають і в своїх негативних відгуках на CreditCardsOnline.ru. У 20% випадків люди незадоволені встановленим лімітом - через його розміру вони часто змушені відмовлятися від отриманої кредитки. Багатьох також не влаштовують умови зняття готівки - відсутність у банку "своїх" банкоматів, висока комісія.

Опитування було проведено серед російських громадян у віці від 21 до 60 років, які замовили кредитні карти в період з 01.01.12 по 01.04.12. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: опитування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Іпотека Нордеа Банку стає ще доступнішим З 27 серпня 2012 Нордеа Банк скорочує перелік необхідних ... Більше

Служба безпеки банку - як перевіряє, робота служби Робота служби безпеки банку багатогранна - це і запобігання ... Більше

Банк Челябкомзембанк г Челябінськ - кредити, послуги Про банк Закрите акціонерне товариство «Челябінський комерційний Земельний Банк» ... Більше

Кредитні карти для дітей, їх оформлення, переваги та недоліки Зрозуміло, з одного боку таку карту відкривати ... Більше

Агентство Moody's підтвердило Банку Агропромкредит рейтинг "Стабільний" 1 липня 2012 19:49 Банк Агропромкредит як і раніше стабільний.Такий прогноз у відношенні кредитної організації ... Більше

Популярне