Главная » ЮніКредит Банк. Вигідні умови кредитування » Оцінка якості обслуговування клієнтів Банк Тинькофф


Оцінка якості обслуговування клієнтів: Банк "Тінькофф"

Оцінка якості обслуговування клієнтів Банк Тинькофф

Фахівці CreditCardsOnline дізналися, наскільки оперативно і якісно російські банки обслуговують потенційних клієнтів.

З цією метою було проведено опитування користувачів, які замовили кредитні карти на CreditCardsOnline.ru. Найбільше число відповідей було отримано щодо обслуговування в банку "Тінькофф Кредитні Системи".

Користувачам порталу були задані наступні питання:

1. Як швидко фахівці банку передзвонили Вам?

За результатами, в 39% випадків фахівці зв'язалися з клієнтом протягом всього 15 хвилин, і лише у 7% - чекати дзвінка з банку довелося більше 5 календарних днів (рис.1). Така оперативність говорить про те, що процедура прийому заявок у ТКС відпрацьована досить чітко, а процес їх розгляду технологічно відточений.

Рис.1

2. Через скільки часу після подання заявки Вам повідомили рішення?

Рис.2

37% позичальників дізналися про рішення протягом 3-5 днів, а в 18% випадків Банку вистачило і 3-х годин для оцінки платоспроможності клієнта і схвалення заявки (рис.2).

Настільки швидке ухвалення рішення багато в чому пов'язано з тим, що Тинькофф не вимагає документів - для отримання кредитної картки достатньо заповнити онлайн анкету і вислати копію паспорта. Більш детальну інформацію фахівці банку отримують від позичальника по телефону. Такий підхід скорочує час розгляду заявки для банку, і час очікування - для позичальника.

3. Чи задоволені Ви обслуговуванням банку?

51% клієнтів висловили задоволення послугами. З основних переваг вони відзначають: компетентність співробітників call центру, наявність можливості не відвідувати відділення банку, мінімальні вимоги до документів, швидкість оформлення.

Невдоволення показали 49% учасників опитування. Їх не влаштовують відсутність філійної та банкоматної мереж, завищені процентні ставки, низький кредитний ліміт.

Ці недоліки клієнти банку відображають і в своїх негативних відгуках на CreditCardsOnline.ru. У 20% випадків люди незадоволені встановленим лімітом - через його розміру вони часто змушені відмовлятися від отриманої кредитки. Багатьох також не влаштовують умови зняття готівки - відсутність у банку "своїх" банкоматів, висока комісія.

Опитування було проведено серед російських громадян у віці від 21 до 60 років, які замовили кредитні карти в період з 01.01.12 по 01.04.12. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: опитування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Росбанк запустив кредитний продукт для підприємців Росбанк запускає новий кредитний продукт "Професіонал", розроблений спеціально для індивідуальних підприємців, юридичних ... Більше

Хоум Кредит Банк запустив сервіс голосового пошуку банкоматів Хоум Кредит Банк запустив новий сервіс для клієнтів, яких цікавить розташування ... Більше

Іпотечний кредит Банку Лівобережний можна оформити всього лише по одному документу - паспорту 13 серпня 2012 11:02 Банк ... Більше

Банкрутство фізичних осіб - закон про банкрутство, процедура банкрутства Різкий зліт попиту на іпотечне та споживче кредитування, а потім ... Більше

АК БАРС дарує подарунки за покупку LADA в кредит 4 травня 2012 13:55 Банк АК БАРС (Казань) вирішив привернути увагу своїх клієнтів до продукції ... Більше

Популярне