Главная » Все про кредитні картки. Оформляємо кредитну картку онлайн » Проблеми з кредитними картами стягнення заборгованості спілкування з колекторами і судовими приставами


Проблеми з кредитними картами: стягнення заборгованості, спілкування з колекторами і судовими приставами

Багато хто з нас отримували поштою «листи щастя», в яких лежала кредитна карта і містилося «заманливу» пропозицію стати щасливим володарем кредитки, просто зателефонувавши по телефону і активувавши «подарунок». Потім був час щасливого використання кредиту, своєчасного гасіння і т.д. Потім ви вирішили, що карта вам більше не потрібна (зазвичай осяяння приходить, коли реально розумієш, скільки коштує цей кредит), подзвонили в банк і «закрили» карту.

Начебто все вдало завершилось. Ан ні ... Останнім часом все частіше зустрічаються ситуації, коли через деякий час виявляється, що ви винні банку пристойну суму грошей, і розмір боргу зростає з кожним днем. Раптом з'ясовується, що у вашому місті немає ні офісів, ні представництв цього банку ....

Що ж робити?

Не впадайте у відчай. «Красиві» рішення є, і ми починаємо розповідь про них у новій серії статей.

Отже, Ситуація перша: Вам хтось дзвонить і починає вимагати погасити казна-звідки взялася заборгованість. Найголовніше - не панікуйте і спробуйте чітко з'ясувати, хто конкретно дзвонить, на якій підставі і т.д. Мінімізуйте спілкування по телефону і чітко позначте співрозмовнику свою позицію: все подальше спілкування - тільки в письмовій формі. «Будьте такі люб'язні надіслати мені поштою листа, в якому чітко викладіть фінансові претензії до мене, а також підстави їх виникнення: номер договору, розрахунок боргу, облік надходження від вас грошових коштів і т.д.» Нехай вам дадуть відповідь на ці питання письмово .

Краще, щоб у вас збереглися всі чеки та квитанції, що підтверджують оплату. Після цього сміливо пишіть в банк лист приблизно такого змісту: «Справжнім прошу заблокувати (анулювати) кредитну картку« номер »від« дата »Також повідомляю про розірвання всіх договорів, укладених з вашим банком». До листа додайте копії всіх квитанцій про оплату.

Лист слід відправити поштою (краще рекомендованим з описом вкладення та повідомленням про вручення).

Адреса банку можна дізнатися або в точках роздачі кредитних карт, або в інтернеті, або в адресному блоці першого листа, в якому банк надіслав вам карту. Далі спокійно чекайте письмової відповіді. В залежності від того, що вам дадуть відповідь, розберетеся, як себе вести.

Не виключений варіант, що банк «втратив» один з платежів і, отримавши ваш лист з копіями платіжних документів, сам розбереться і закриє справу. Ситуація друга: Скандальна - вам постійно хтось дзвонить (представник банку, або колекторського агентства), морально пресує і вимагає погасити борг. Продовжуйте тримати позицію «все спілкування - тільки в письмовій формі».

Якщо ці «представники» поводяться надто нахабно, діалог з ними треба відразу вибудувати приблизно таким чином: «Почекайте, будь ласка, я включу запис нашої з вами розмови на телефон (диктофон)», - не важливо є у вас така можливість чи ні, після такого попередження, як мінімум, будуть ввічливо розмовляти. «Почекайте, я візьму ручку з папером і буду записувати ....

Як вас звуть?

Посада? З якої ви організації? Адресу?

Контактні телефони?

На якій підставі ви вимагаєте з мене гроші? »І далі:« З цього моменту не треба мені дзвонити. Подальше спілкування - поштою. Надішліть мені обгрунтована вимога з додатком підтверджуючих документів.

Я вивчу питання і письмово вам відповім ». Після цього пишіть скаргу в поліцію, в якій викладаєте суть ситуації: «Був кредит ... Погасив (а) ... Зараз дзвонять і вимагають грошей. Прошу порушити кримінальну справу за статтею «вимагання» і вжити заходів до огорожі мене від спілкування з ... ».

Аналогічний лист з описом ситуації, що склалася необхідно одночасно направити в територіальне управління Банку Росії, що здійснює нагляд за цим банком (на сайті банку ця інформація повинна бути в обов'язковому порядку).

Ситуація третя: До вас додому прийшов хтось, що називається «колектором». Правило перше - додому не пускати. Подальший діалог - як по телефону: «Не треба сюди ходити - викладайте претензії письмово».

Важливе зауваження: і банк, і колектори будуть «лякати» тим, що подадуть в суд. Насправді це не загроза - це найправильніше і законне вирішення питання про стягнення боргу.

Припустимо, вам прийшла повістка в суд. Нічого страшного. Як правило, одночасно з нею приходять і матеріали справи, в яких розписується максимально докладно, хто, скільки і на якій підставі з вас намагається стягнути.

Швидше за все, ви будете не згодні з сумою вимог - сміливо подавайте зустрічну позовну заяву, в якому визнаєте суму боргу (в розумних для вас межах - зазвичай це залишок основного боргу та нараховані відсотки) і просите затвердити прийнятний для вас графік погашення боргу (хоч по 100 рублів на місяць). Подача такого позовної заяви коштує 200 рублів (держмито). А далі - нормальне судовий розгляд.

Ситуація четверта: Неприємна - вам прийшло повідомлення від судових приставів або вони з'явилися до вас самі (останнім віриться насилу). Без паніки. Вимагайте ознайомити вас з документом-підставою порушення виконавчого провадження.

Тут можливі три варіанти: 1. Судовий наказ, який був винесений заочно без вашої участі в судовому засіданні; 2. Заочне судове рішення - аналогічно.

Якщо вам реально не приходили повідомлення з пошти (або телеграми) про одержання судових повісток - перераховані судові рішення на абсолютно законних підставах скасовуються. Відповідно, виконавче провадження припиняється. Розкрию один секрет: пристави тільки раді будуть такому «розвороту» подій.

Гірше, якщо ви повідомлення отримували, а на судове засідання не з'явилися ... Це варіант номер три - і в цьому випадку документ приставів має законну силу.

Але з приставами завжди можна домовитися за графіком гасіння заборгованості - їм головне, щоб ви в принципі платили. У них «безнадійних» боржників у роботі більш ніж достатньо. Никанор Бабурін, спеціально для Занімаем.ру 12 січня 2012

Перекладено: zanimaem.ru


Похожие статьи:


Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Соціальна іпотека: що це і як отримати субсидію Соціальна іпотека - державна програма фінансової підтримки соціально не захищених громадян, спрямована на поліпшення житлових умов за ... Більше

Росгосстрах готується вивести на ринок іпотечні кредити 16 вересня 2012 11:08 На початку вересня ... Більше

Кредитні карти Пробизнесбанка - кредит у банку Лайф Ми продовжуємо цикл статей Занімаем.ру, присвячених кредитних продуктах різних банків.У цьому матеріалі розглянемо ... Більше

Кредити малому бізнесу від Росгосстрах БАНКУ Наталія Блінова, директор департаменту корпоративного бізнесу Росгосстрах БАНКУ відповідає на запитання кореспондента Занімаем.ру про те, як ... Більше

Отримання автокредиту за допомогою кредитного брокера - послуги кредитного брокера Продовжуючи досліджувати ринок автокредитування, нагадаємо, що в ... Більше

Популярне