Куди можна поскаржитися на банк?

Куди можна поскаржитися на банк

З кожним днем все більше росіян стають клієнтами банків. Багато хто з них, потрапляючи в конфліктні і складні ситуації, не знають, куди звернутися і де можна поскаржитися на банк.

Припустимо, виникла проблема безпосередньо у відділенні. Оптимальний варіант - вирішити ситуацію на місці - покликати керуючого і пояснити причину невдоволення. Або, відразу подзвонити в головний офіс банку.

Якщо ситуацію вирішити не вдалося, слід перейти до більш серйозних заходів врегулювання питання.

По-перше, своє невдоволення завжди можна виразити в негативному відкликання. Банки щодня проводять моніторинг відгуків в інтернеті. Для покращення якості обслуговування, вони беруть до уваги зауваження незадоволених клієнтів і найчастіше реагують досить оперативно.

З цією метою, на CreditCardsOnline.ru був створений розділ "Відгуки", де можна залишити відгук про кредитний продукт або про банк, а також дізнатися думку інших клієнтів. На сьогоднішній день користувачами сайту було залишено більше тисячі відгуків.

По-друге, в залежності від ситуації можна подати скаргу на банк в Росспоживнагляд. Сюди слід звертатися в разі таких порушень прав позичальника як: нав'язування непотрібних послуг, підвищення процентної ставки, спроба зміни умов договору банком, примус до оплати комісія за відкриття і ведення банком рахунку, а також при зіткненні з неналежним рівнем обслуговування і професійною некомпетентністю співробітників банківської установи .

Поскаржитися на банк можна і на офіційному сайті Центрального банку РФ. Тут працює інтернет-приймальня, де можна залишити побажання або повідомлення з докладним описом претензії до діяльності конкретного банку. У повідомленні можна вказати недоліки в роботі, відомості про невірно наданої банком інформації, порушенні прав клієнта та інше.

Крім вищевказаних служб, існує ще одна структура - Федеральна антимонопольна служба (ФАС). Саме ця служба стежить за порядком у фінансовій системі. Наприклад, якщо банк вимагає укладення страхового договору з конкретною компанією-страховиком, можна сміливо звертатися до ФАС.

Деякі комерційні банки люблять запускати гучну рекламну кампанію, в ході якої вони вводять клієнтів в оману, пропонуючи їм "супервигідні" умови кредитування.

У цьому випадку також слід звертатися до ФАС і писати скаргу на банк.

Отже, в нашій країні є куди бігти і скаржитися на діяльність банків. Однак перш, ніж звертатися у вищезазначені структури, спробуйте написати скаргу на банк на нашому сайті та надіслати претензію в сам банк. Цілком можливо, причина буде дозволена набагато швидше, ніж очікуєте, і не доведеться звертатися в інші служби. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: банківське обслуговування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

"Східний Експрес" знижує тарифи на онлайн перекази всередині банку Банк "Східний Експрес" знижує тарифи на внутрішньобанківські перекази ... Більше

Банк Москви роздає кредитні картки клієнтам - програма Карта Плюс 25 ... Більше

Банк Московське іпотечне агентство пропонує фізичним особам кредит до 20 млн рублів на покупку комерційної нерухомості 29 липня 2012 0:41 Банк Московське ... Більше

Apple iPhone в кредит, купити iPhone в кредит Apple iPhone (Айфон), мабуть, найвідоміший смартфон ... Більше

Розстрочка платежу, відстрочка платежу - угода, договір З точки зору законодавства і розстрочка, ... Більше

Популярне