Куди можна поскаржитися на банк?

Куди можна поскаржитися на банк

З кожним днем все більше росіян стають клієнтами банків. Багато хто з них, потрапляючи в конфліктні і складні ситуації, не знають, куди звернутися і де можна поскаржитися на банк.

Припустимо, виникла проблема безпосередньо у відділенні. Оптимальний варіант - вирішити ситуацію на місці - покликати керуючого і пояснити причину невдоволення. Або, відразу подзвонити в головний офіс банку.

Якщо ситуацію вирішити не вдалося, слід перейти до більш серйозних заходів врегулювання питання.

По-перше, своє невдоволення завжди можна виразити в негативному відкликання. Банки щодня проводять моніторинг відгуків в інтернеті. Для покращення якості обслуговування, вони беруть до уваги зауваження незадоволених клієнтів і найчастіше реагують досить оперативно.

З цією метою, на CreditCardsOnline.ru був створений розділ "Відгуки", де можна залишити відгук про кредитний продукт або про банк, а також дізнатися думку інших клієнтів. На сьогоднішній день користувачами сайту було залишено більше тисячі відгуків.

По-друге, в залежності від ситуації можна подати скаргу на банк в Росспоживнагляд. Сюди слід звертатися в разі таких порушень прав позичальника як: нав'язування непотрібних послуг, підвищення процентної ставки, спроба зміни умов договору банком, примус до оплати комісія за відкриття і ведення банком рахунку, а також при зіткненні з неналежним рівнем обслуговування і професійною некомпетентністю співробітників банківської установи .

Поскаржитися на банк можна і на офіційному сайті Центрального банку РФ. Тут працює інтернет-приймальня, де можна залишити побажання або повідомлення з докладним описом претензії до діяльності конкретного банку. У повідомленні можна вказати недоліки в роботі, відомості про невірно наданої банком інформації, порушенні прав клієнта та інше.

Крім вищевказаних служб, існує ще одна структура - Федеральна антимонопольна служба (ФАС). Саме ця служба стежить за порядком у фінансовій системі. Наприклад, якщо банк вимагає укладення страхового договору з конкретною компанією-страховиком, можна сміливо звертатися до ФАС.

Деякі комерційні банки люблять запускати гучну рекламну кампанію, в ході якої вони вводять клієнтів в оману, пропонуючи їм "супервигідні" умови кредитування.

У цьому випадку також слід звертатися до ФАС і писати скаргу на банк.

Отже, в нашій країні є куди бігти і скаржитися на діяльність банків. Однак перш, ніж звертатися у вищезазначені структури, спробуйте написати скаргу на банк на нашому сайті та надіслати претензію в сам банк. Цілком можливо, причина буде дозволена набагато швидше, ніж очікуєте, і не доведеться звертатися в інші служби. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: банківське обслуговування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Іпотечний кредит в Россельхозбанке - незалежний огляд Про іпотеку, по все видимості, можна писати до безкінечності, для банків ... Більше

Сільськогосподарські кредити від Ощадбанку Росії: умови, програми, особливості Деякий час тому ... Більше

Банк Міраф-Банк г Омськ - кредити, послуги Про банк Закрите акціонерне товариство комерційний банк "Міраф-Банк" відкрилося 19.01.1993 року для надання широкого спектру ... Більше

Анкор Банк Заощаджень - інформація про банк, філіальна мережа і послуги Відкрите акціонерне товариство «Анкор Банк Заощаджень» ... Більше

Ощадбанк почав розсилку кредитних карт поштою Ощадбанк Росії почав розсилати кредитні карти поштою, повідомляє ... Більше

Популярне