Все, що потрібно знати про Кобренд

Все що потрібно знати про Кобренд

Ще кілька років тому кобрендовою карти здавалися екзотикою. Сьогодні більшість новинок в сегменті пластикових карт - це різноманітний кобренд. В першу чергу, за рахунок Кобренд розширюється продуктова лінійка кредитних карт.

Тут об'єднання брендів і бонусні програми служать додатковою рекламою кредитного продукту.

Кобрендингова карта - це спільний продукт банку з компанією-партнером. На такій карті присутні два логотипи: банку і партнера. Власник такої карти отримує деякі додаткові переваги.

Зазвичай це знижки або участь в бонусної програмі компанії-партнера, а іноді і те, і інше.

Кобренд стимулює клієнта частіше оплачувати покупки карткою, ніж знімати з неї готівку, тому що бонусні програми та інші додаткові переваги Кобренд, як правило, не поширюються на операції зняття грошових коштів.

Щоб вийшла кобрендовою карта, банк може підключитися до вже існуючої бонусній програмі небудь компанії. Широко поширені спільні карти із стільниковими операторами і авіа перевізниками. Першість серед операторів стільникового зв'язку тримає МТС з програмою МТС-Бонус.

Кобрендовою карту МТС пропонують банки Російський Стандарт, Сбербанк Росії, Сітібанк і інші. Серед авіакомпаній лідирує АК Трансаеро.

Карту Трансаеро можна відкрити в ВТБ24, банку Російський Стандарт, Росбанке та ін

Бонусна програма зручна тим, що всі питання щодо нарахування, терміну дії та використанню балів - це сфера відповідальності компанії-партнера. Банку залишається вчасно повідомити партнерові про підключення клієнта до бонусній програмі.

Бали за такими Кобренд нараховуються при відкритті карти (привітальні бали) і при безготівковій оплаті товарів і послуг. Можуть нараховуватися бонуси при відкритті додаткових карт, в день народження клієнта, в рамках спеціальних акцій і т.д. Витрачаються такі бали на оплату товарів і послуг від компанії-партнера.

Крім стільникових операторів і авіакомпаній, банки укладають подібні угоди з мережами магазинів та іншими торгово-сервісними підприємствами. Тут крім бонусів клієнту пропонується ще знижка в магазині-партнері, а за покупку у партнера балів нараховується більше, ніж за будь-яку іншу. Цілу серію таких карт пропонує Сітібанк.

Окремо варто виділити карти "Малина". Це самостійна програма знижок в самих різних підприємствах торгівлі та сервісу. Щоб брати участь у програмі, банківську карту мати необов'язково. Але можна відкрити карту "Малина" в банку Російський Стандарт або у Райффайзен Банку, і користуватися всіма перевагами програми, оплачуючи покупки карткою.

Друга категорія кобрендовою проектів менш популярна, а шкода. Мова йде про різних благодійних програмах. Здійснюючи покупки по карті, клієнт автоматично перераховує встановлену договором суму на користь благодійного фонду.

В якості прикладу можна навести карти "Подаруй життя" Ощадбанку Росії і дебетову карту VISA Альфа-Банк - WWF.

Зовсім недавно з'явився ще один різновид кобрендовою карт. Це спільні проекти з електронними платіжними системами. Ідея проста: раз вже можна прив'язати банківську карту до електронного гаманця, чому б не випустити карту з автоматичною прив'язкою?

Банк Російський Стандарт запропонував клієнтам такі карти з гаманцями в системі WebMoney Transfer.

Карта дозволяє накопичувати бонусні бали на рахунку електронного гаманця, з якого їх можна перевести назад на карту або витратити відразу.

Незабаром після запуску Кобренд "Російський Стандарт - WebMoney", з'явилася інформація про спільний проект банку Тінькофф Кредитні Системи і "Яндекс.Деньги". Принципова відмінність пропозиції Тинькофф в тому, що витрати по карті списуються з рахунку в Яндекс.Деньгах автоматично. Виходить, що нова карта Тинькофф надасть клієнтові доступ до його електронному гаманцю без додаткової процедури виведення коштів з гаманця на карту.

Звичайно, якщо ви відкрили кредитну карту, щоб відразу зняти всю суму готівкою, кобрендовою карта вам ні до чого. З іншого боку, для отримання великої суми готівки існує споживчий кредит, а кредитна карта призначена, швидше, для безготівкових розрахунків. І ось тут можливості кобрендовою карт можуть стати приємним плюсом, треба лише вибрати те, що ближче саме вам. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: кредитні карти
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Райффайзенбанк дарує бонусні милі З 16 квітня 2012 року всі клієнти Райффайзенбанку, оформивши кредитну карту ... Більше

Військова іпотека: іпотека для військовослужбовців у банку, купити квартиру по військовій іпотеці Житлова проблема залишається найбільш злободенною серед труднощів, які ставить перед людиною життя.У ... Більше

Робота Ощадбанку Росії - робота з фізичними, юридичними особами Про якому би напрямку банківської діяльності не заходила мова, Ощадбанк ... Більше

Автокредит без початкового внеску - де взяти автокредит без першого внеску Більшість з нас мріють про власний автомобіль, для когось це необхідність, для ... Більше

Асоціація російських банків веде переговори з Верховним судом про можливість продажу прострочених кредитів колекторським агентствам 26 червня 2012 9:36 ... Більше

Популярне