Повернення помилково перерахованих з карти грошей

Повернення помилково перерахованих з карти грошей

Сьогодні власники пластикових карт все частіше переводять кошти "з карти на карту", вдаючись до послуг банкоматів, терміналів, інтернет банку. При цьому вони все частіше допускають помилки в збиток самим собі.

Помилки при перерахуванні грошових коштів бувають двох видів:

• Відправник невірно вказав номер карти адресата;

• Банк перевів гроші не на той рахунок, який вказав відправник.

Помилка відправника

При виявленні помилки платежу вам необхідно звернутися в банк і написати заяву на повернення грошових коштів. Діяти потрібно оперативно, оскільки повернення помилково перерахованих грошей може проводитися тільки до моменту їх зарахування на картку одержувача. Як тільки гроші зараховуються на рахунок невідомого вам людини, вони стають його власними засобами і без його згоди не можуть бути списані.

У кожному банку існують свої терміни зарахування грошових коштів при перекладі з картки на картку-від 1 до 5 календарних днів. Відповідно, потрібно встигнути зробити повернення грошей до закінчення цього терміну.

Якщо ваші гроші таки були зараховані на рахунок невідомого одержувача, вам, швидше за все, доведеться повертати їх самостійно.

Банки не люблять втручатися у відносини між клієнтами. При оформленні карткових рахунків деякі з них спеціально прописують пункти умов, в яких говориться, що в разі помилкового перерахування власником картки засобів, він самостійно вирішує питання повернення грошей з одержувача.

Для вирішення виниклої ситуації вам потрібно буде знайти людину, на рахунок якого ви помилково перерахували гроші. Зрозуміло, за номером карти вам навряд чи вдасться дізнатися його телефон або адресу проживання. Банк у цьому питанні теж допомогти не зможе, оскільки всім відомо, що службовці банку зобов'язані зберігати "банківську таємницю" (ст.

26, ФЗ "Про банки і банківську діяльність").

Така інформація може бути видана тільки за судовим запитом. Відповідно, вам потрібно буде звернутися до суду і, після отримання необхідних даних, постаратися обопільно вирішити ситуацію з незнайомою одержувачем.

Помилка банку

Трапляється й таке, що банк допускає технічну помилку, і гроші не доходять до адресата. Для того щоб виявити цю помилку, вам необхідно перевірити правильність номера картки адресата, звірити дані з отриманої квитанцією, потім звернутися в банк і написати заяву про виникнення спірної ситуації.

На підставі вашої заявки банк зробить звірку проводок, виправить платіж та зарахує грошові кошти потрібній людині.

Слід враховувати, що якщо ви не подаєте заяву протягом 60 днів з моменту виявлення помилки, ви втрачаєте всі свої гроші. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: переказ грошей кредитні карти
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Алтайенергобанк уклав з Банком24.ру про "взаємному використанні" банкоматів і офісів 27 червня 2012 15:44 Алтайенергобанк продовжив тенденцію співпраці, розпочату в ... Більше

Страхування ризику непогашення кредиту Кредитні взаємовідносини несуть у собі певні ризики для обох сторін.Одержувач кредиту не завжди може бути стовідсотково упевнений в тому, що ... Більше

Центр повернення банківських комісій - комісія за видачу кредиту, незаконні комісії банків Незважаючи на те, що ... Більше

"Яндекс.Деньги" дозволили переводити кошти в європейські банки Платіжна система "Яндекс.Гроші" дозволила здійснювати виведення коштів на рахунки більшості європейських банків.Причому виводити кошти можна не лише на ... Більше

Інтерв'ю Кредитні карти ОТП Банку - умови оформлення карт ОТП Банк пропонує оформлення кредитних карт з ... Більше

Популярне