Оцінка якості обслуговування клієнтів: ВТБ24

Оцінка якості обслуговування клієнтів ВТБ24

Відзначивши підвищений інтерес користувачів до рейтингу банків, який був складений за підсумками опитувань, аналітики CreditCardsOnline.ru відновили роботу по оцінці оперативності і якості обслуговування в російських банках.

На цей раз учасниками опитування стали діючі та потенційні клієнти ВТБ24. За підсумками, фахівці порталу проаналізували висловлювання про роботу банку, кредитних продуктах, і прийшли до висновку - ВТБ24 має сприятливий вигляд, оптимальні для клієнтів умови кредитування та добру репутацію серед інших кредиторів.

Крім позитивних оцінок залишаються клієнтами, діяльність банку регулярно відзначається нагородами за досягнення в кредитуванні. 29 травня 2012 на церемонії вручення нагород премії "Фінансовий Олімп" ВТБ24 вже другий раз поспіль був визнаний кращим у номінації "Роздрібний банк". У 2010 році банк підтвердив лідерство в індустрії call-центрів, у 2009 році - став кращим іпотечним банком країни.

Отже, учасникам опитування CreditCardsOnline.ru були задані наступні питання:

1. Як швидко фахівці банку передзвонили Вам?

За підсумками, в 17% випадків фахівці банку оперативно зв'язалися з клієнтом - протягом, 15-30 хвилин після подачі заявки, з 26% учасниками - протягом 1-24 годин, і 18% опитаних довелося чекати дзвінка більше 5 днів (рис. 1).

2. Через скільки часу після подання заявки Вам повідомили рішення?

33% учасників опитування дізналися про рішення протягом 1-2 днів, 28% - протягом 3-5 днів, 39%-після закінчення 5 днів (рис.2). Останній показник говорить про те, що в окремих випадках банку потрібно більше часу на перевірку даних позичальника і, відповідно, на прийняття кінцевого рішення.

Рис.2

3. Чи задоволені Ви обслуговуванням банку?

Більшість опитаних (59%) мають позитивні відгуки про банк та кредитних продуктах. З переваг вони виділяють роботу співробітників відділень і колл центра, можливості системи "Телебанк", оптимальні умови кредитування (розмір процентної ставки, комісії за річне обслуговування, кредитного ліміту).

41% висловили невдоволення обслуговуванням і тарифами карт. Погані відгуки залишені переважно відносно умов зняття готівки, роботи банкоматів, некомпетентності співробітників відділень у регіонах, окремих одиниць за тарифами.

Опитування було проведено серед російських громадян у віці від 21 до 60 років, які замовили кредитні карти в період з 01.02.12 по 01.05.12. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: опитування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Визначено лідер із залучення коштів серед банків Уралу Єкатеринбурзький філія МДМ ... Більше

Чи дасть банк кредит?Як дізнатися чи дадуть кредит у банку. Іноді дуже хочеться, а часом ... Більше

Альфа-Банк і PEGAS Touristik запустили програму online-кредитування туристичних турів 25 червня 2012 15:13 Альфа-Банк і PEGAS Touristik (туристична компанія, що працює в ... Більше

Банк Проектного Фінансування пропонує іпотечним позичальникам інших банків оформити кредит на рефінансування під ... Більше

Іпотечний кредит МДМ Банк - іпотека «Поліпшення житлових умов» 16 вересня ... Більше

Популярне