Оцінка якості обслуговування клієнтів: ВТБ24

Оцінка якості обслуговування клієнтів ВТБ24

Відзначивши підвищений інтерес користувачів до рейтингу банків, який був складений за підсумками опитувань, аналітики CreditCardsOnline.ru відновили роботу по оцінці оперативності і якості обслуговування в російських банках.

На цей раз учасниками опитування стали діючі та потенційні клієнти ВТБ24. За підсумками, фахівці порталу проаналізували висловлювання про роботу банку, кредитних продуктах, і прийшли до висновку - ВТБ24 має сприятливий вигляд, оптимальні для клієнтів умови кредитування та добру репутацію серед інших кредиторів.

Крім позитивних оцінок залишаються клієнтами, діяльність банку регулярно відзначається нагородами за досягнення в кредитуванні. 29 травня 2012 на церемонії вручення нагород премії "Фінансовий Олімп" ВТБ24 вже другий раз поспіль був визнаний кращим у номінації "Роздрібний банк". У 2010 році банк підтвердив лідерство в індустрії call-центрів, у 2009 році - став кращим іпотечним банком країни.

Отже, учасникам опитування CreditCardsOnline.ru були задані наступні питання:

1. Як швидко фахівці банку передзвонили Вам?

За підсумками, в 17% випадків фахівці банку оперативно зв'язалися з клієнтом - протягом, 15-30 хвилин після подачі заявки, з 26% учасниками - протягом 1-24 годин, і 18% опитаних довелося чекати дзвінка більше 5 днів (рис. 1).

2. Через скільки часу після подання заявки Вам повідомили рішення?

33% учасників опитування дізналися про рішення протягом 1-2 днів, 28% - протягом 3-5 днів, 39%-після закінчення 5 днів (рис.2). Останній показник говорить про те, що в окремих випадках банку потрібно більше часу на перевірку даних позичальника і, відповідно, на прийняття кінцевого рішення.

Рис.2

3. Чи задоволені Ви обслуговуванням банку?

Більшість опитаних (59%) мають позитивні відгуки про банк та кредитних продуктах. З переваг вони виділяють роботу співробітників відділень і колл центра, можливості системи "Телебанк", оптимальні умови кредитування (розмір процентної ставки, комісії за річне обслуговування, кредитного ліміту).

41% висловили невдоволення обслуговуванням і тарифами карт. Погані відгуки залишені переважно відносно умов зняття готівки, роботи банкоматів, некомпетентності співробітників відділень у регіонах, окремих одиниць за тарифами.

Опитування було проведено серед російських громадян у віці від 21 до 60 років, які замовили кредитні карти в період з 01.02.12 по 01.05.12. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: опитування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Допомога по безробіттю - визначення і розрахунок, розмір, виплати Докотившись до Росії восени 2008 року, криза ... Більше

Банк Сочі - кредити, послуги банку Сочі Про банк Банк Сочі був утворений на початку дев'яностих минулого століття.У пріоритетні завдання входило співпраця з представниками малого, середнього ... Більше

Документи для факторингу, договір факторингу, схема факторингу в Росії Отже, ви погодилися (чи вас умовили) організувати фінансування під дебіторську заборгованість за ... Більше

Банк Челябкомзембанк г Челябінськ - кредити, послуги Про банк Закрите акціонерне товариство «Челябінський комерційний Земельний Банк» ... Більше

Середня сума «кредиту на відпочинок» в КРЕДИТ ЄВРОПА БАНКу - 60 тис. рублів 18 вересня 2012 ... Більше

Популярне