Главная » Послуги кредитного брокера. Вартість послуг кредитного брокера. Вибір брокера » Оцінка якості обслуговування клієнтів банк Російський Стандарт


Оцінка якості обслуговування клієнтів: банк "Російський Стандарт"

Оцінка якості обслуговування клієнтів банк Російський Стандарт

Фахівці CreditCardsOnline.ru продовжують серію опитувань користувачів з метою отримати достовірну інформацію і найбільш ефективно оцінити якість обслуговування у великих російських банках.

За результатами опитування клієнтів банку "Російський Стандарт", аналітиками порталу був зроблений висновок - банк пропонує досить оперативне обслуговування та задовольняє запити більшої частини клієнтів. При цьому, банк постійно прагне здивувати клієнтів нововведеннями, все більше розширюючи спектр банківських послуг.

Не можна не відзначити, що в 2011 році банк став переможцем у номінації Channel за впровадження нового в Росії сервісу Money Transfer - переказ грошових коштів за номером банківської карти. А в лютому 2012 вже вдруге отримав премію європейського рівня за впровадження системи лояльності РСБ +.

Отже, користувачі порталу дали відповіді на наступні питання:

1. Як швидко фахівці банку передзвонили Вам?

У 31% випадків фахівці зв'язалися з клієнтом протягом 1-2 днів, 27% опитаних очікували дзвінка 3-5 годин, 28% - поспілкувалися з представником банку вже через 15-30 хвилин після оформлення заявки (рис.1).

2. Через скільки часу після подання заявки Вам повідомили рішення?

За результатами, 35% позичальників дізналися про рішення протягом 1-5 днів, 26% - протягом 24 годин і 19% щасливчикам вдалося отримати відповідь банку всього за 15-30 хвилин (рис.2). Така оперативність частково говорить про те, що процедура обробки заявок у банку технологічно відпрацьована і сприяє більш швидкому прийняттю кредитних рішень.

3. Чи задоволені Ви обслуговуванням банку?

З числа опитаних 58% задоволені якістю обслуговування та умовами кредитування. До плюсів вони відносять можливість дистанційного оформлення заявки, чуйність фахівців, можливість розміщувати на кредитних картах власні кошти і отримувати відсоток на залишок. Крім цього, багато хто вважає перевагам та дизайн карт, який можна створювати за своїм смаком.

Дуже незадоволені послугами 33% клієнтів. 9% - мають як негативні, так і позитивні відгуки про роботу банку. Серед недоліків вони відзначають: завищені процентні ставки, неякісну роботу колл-центру "Російський Стандарт", наявність прихованих комісій.

Свої відгуки клієнти банку залишають також на CreditCardsOnline.ru. Згідно з рейтингом на 01.06.2012, який був складений користувачами порталу, банк "Російський Стандарт" має задовільну оцінку за п'ятибальною шкалою.

Опитування було проведено серед російських громадян у віці від 25 до 62 років, які замовили кредитні карти в період з 01.01.12 по 01.04.12. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: опитування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Виявлено тенденції ринку споживчого кредитування Національне Бюро Кредитних Історій (НБКИ), має інформацію від більш ніж ... Більше

Іпотека Райффайзенбанку - переваги іпотечного кредиту Райффайзен У цій статті ми познайомимося з іпотечними продуктами Райффайзенбанку.Вашій увазі ми представимо декілька пропозицій від банку, з ... Більше

Рефінансування іпотечного кредиту - програми перекредитування в банках Іпотечний ринок розвивається, ресурсна база банків зростає одночасно з їх бажанням знову видавати іпотеку.Інша справа, ... Більше

Ломбард - ломбардний кредит, види ломбардних кредитів З радянських часів у значної частини ... Більше

Східний Експрес запропонував кредитки для пенсіонерів Банк Східний Експрес запропонував спеціальну кредитну карту для пенсіонерів.Відкрити ... Більше

Популярне