Главная » Порівнюємо процентні ставки по автокредитах - огляд ринку автокредитів » Автокредити в 2012 році - програми умови ставки документи для оформлення


Автокредити в 2012 році - програми, умови, ставки, документи для оформлення

Автокредити в 2012 році - програми умови ставки документи для оформлення

Багато хто з нас мріють про машину, деяким автомобіль просто життєво необхідний для роботи, для родини, а виробники автомобілів «експлуатують» наші бажання, створюючи рекламні слогани типу «Управляй мрією». Не секрет, що останнім часом автомобільний ринок розвивався, багато в чому завдяки автокредитуванню. Більшість потенційних покупців, розмірковуючи про купівлю машини, автоматично розглядає варіант кредитування.

Але чи так це просто і «красиво», як в рекламі? Ми досить багато писали про різні доступні варіанти кредитування для приватних осіб: споживчі кредити готівкою, кредитні картки. Розглянули багато банківських програм кредитування. Прийшов час докладно розповісти про сфері автокредитування, якою вона буде в 2012 році. Сьогодні мріють про авто доступні наступні варіанти здійснення мрії: - класичний банківський автокредит; - альтернативні варіанти банківського кредитування на придбання авто; - кредитування (або розстрочка) в автосалоні (маються на увазі не сумісні з банками варіанти кредитування, а кредитування купівлі автомобіля безпосередньо магазином або «дружньої» компанією); - кредитування через споживчі кредитні кооперативи громадян.

Ми розповімо вам про найбільш цікавих і унікальних пропозиціях на ринку. Звернемося ми і до загальним тенденціям ринку: розглянемо типові умови (ставки, терміни, розміри початкового внеску); визначимо, на що слід звертати увагу, і які варіанти найбільш вигідні; зрозуміємо, чи варто довіряти рекламі. А також відповімо на запитання: хто може розраховувати на отримання автокредиту в принципі, а хто - на особливих умовах. Обов'язково розглянемо ми і нюанси споживчого автокредитування: у чому зручності і каверзи кредитування без початкового внеску, як правильно страхувати автомобіль.

Загальні тенденції розвитку ринку автокредитування Останнім часом в ЗМІ, та й в економічних «кулуарах» нагнітаються чутки про можливу нову хвилю кризи. Що стосується ринку кредитування в цілому, то, дійсно, у банків спостерігається деякий дефіцит ліквідності. З одного боку, банки «затягують» видачу кредитів (програм стало менше), вимоги до позичальників посилилися, відмов стало більше, ставки підросли.

З іншого боку, банки активізувалися в рекламі по залученню внесків населення, намагаючись «зачепити» підвищеною відсотковою ставкою. Насправді, це поганий знак - означає він те, що банки прагнуть «закрити» діру в ліквідності дуже дорогими і ненадійними ресурсами. Але є в цій ситуації і позитивна сторона. Раз почалося залучення «дорогих» грошей від населення - значить, треба їх відробляти.

А відпрацьовувати їх можна тільки через кредити. Варіантів у банків два. Перший - давати кредити перевіреним надійним позичальникам, але таких дуже мало, та й навряд чи вони захочуть платити підвищені відсотки по кредитах. Навпаки, вони постійно «віджимають» банки на більш низькі ставки. Значить, залишається другий варіант - давати багато кредитів, але дорого.

У цьому зв'язку ринок автокредитування для банків в році, що наступив буде більш ніж цікавий. По-перше, кредит видається під заставу автомобіля - цілком гідна страховка від ризику неповернення, тим більше, домовленість з ГИБДД про реєстрацію застав автотранспортних засобів аналогічно реєстрації застав нерухомості у федеральній реєстраційній службі практично досягнута. По-друге, цільове використання кредиту абсолютно прозоро. По-третє, банкіри розуміють, навіть якщо у позичальника виникнуть тимчасові труднощі з гасінням кредиту - він завжди зможе спробувати «набомбіть» потрібну суму. По-четверте, автокредит - це хороший спосіб стимулювання продажів нових автомобілів (та й старих, загалом, теж), в якому зацікавлені автовиробники.

Зараз ціни на машини підросли у зв'язку із зростанням курсу долара і євро. Продавати стало складніше. Відповідно, автосалони активізують канали продажів, через які (в тому числі) активно продаються і банківські продукти - маються на увазі автокредити.

Умови автокредитування На сьогоднішній день вимоги до позичальників і до переліку надаваних для автокредиту документів набагато лояльніше, ніж при тому ж споживчому кредитуванні готівкою або розгляді заявки на кредитну карту. Воно й зрозуміло: отримавши готівку, неблагонадійний позичальник може зникнути в невідомому напрямку.

А з автомобілем далеко не підеш і навіть не виїдеш. До того ж скорингові моделі і претензії служб безпеки банків до бажаючих отримати автокредит набагато лояльніше, ніж до охочих отримати гроші у вигляді кредиту готівкою або кредитної картки. Так що, з цієї точки зору, отримати автокредит стало значно простіше. Можна навіть сказати, що банки «порозумнішали», адже раніше було однаково проблематично отримати будь-який вид кредиту.

За останні кілька років з'явилася велика різноманітність варіантів автокредитування. Якщо раніше кредит на старий автомобіль ще потрібно було постаратися знайти, і багато банків можливість отримання кредиту на уживаний авто представляли як особливу рекламну «фішку», то зараз «змагання» між банками йде за критерієм «максимальний вік автомобіля». Одні банки вимагають, щоб на момент закінчення кредиту вік автомобіля був не більше трьох років, інші - не більше десяти.

Це цілком зрозуміло, банк страхує себе на випадок, якщо ви не зможете платити по кредиту, наскільки ліквідним тоді виявиться ваш заставу? На захист банків тут потрібно сказати, що вони не просто «бояться» або «страхуються» від проблем з виплатами кредитів. Вони видають в кредити гроші, отримані від вкладників, і якщо кредити будуть масово не повертатися, то виникнуть проблеми з поверненнями вкладів - а це вже серйозно. Ще одна позитивна тенденція: кредитування придбання автомобілів тепер здійснюється практично в будь-яких автосалонах.

Якщо раніше отримання автокредиту підносилося як якась «привілей» (у термінах рекламників) - тобто кредит давався тільки на покупку машин в певних салонах, - то зараз банкам, як правило, без різниці, де ви будете купувати машину. Раніше, до речі кажучи, деякі автосалони «хитрували»: на що купуються в кредит машини не поширювалися знижки і подарунки. Але і ці часи пройшли: зараз головне - щоб купили, а в кредит або за готівку - без різниці. Страхування

Вимога про страхування автомобіля, що купується за стандартною програмою автокредитування, в осяжній перспективі залишиться. Єдине, що стало приємніше, - це те, що тепер банки практично не обмежують майбутнього позичальника у виборі страхової компанії. Пройшли ті часи, коли банки попутно заробляли на підвищених страхових преміях та комісіях при страхуванні автокредитних машин. Загалом, умови страхування стали «м'якше». Тут треба відзначити, що зустрічаються пропозиції банків з рекламною «фішкою» типу «ми не вимагаємо страхувати автомобіль», але ставка по такому автокредиту - набагато вище ринкової.

Воно й зрозуміло: банки свої ризики по таких автокредитах «закладали» в ставку. Дедалі більшого поширення набувають автокредити за системою «все включено», розраховані на покупців, яким не на що застрахувати придбану машину. У цьому випадку банк пропонує кредит на необхідну суму для придбання автомобіля і додатково кошти на оплату страховки.

При цьому одні банки надають можливість оплатити за рахунок кредиту страховки КАСКО та ОСАЦВ на весь термін погашення кредиту, а інші - включити в суму кредиту страхові виплати тільки за перший рік страхування. З одного боку, зручно, з іншого боку, підступ очевидний - за рахунок страхової премії збільшується сума основного боргу, від якої вважаються відсотки. Найголовніше, потрібно чітко собі уяснити: якщо ви відмовилися від страховки, і раптом автомобіль по тій або іншій причині став не придатним до експлуатації, борг банку доведеться все одно повертати. Так можна залишитися і без машини, і без грошей.

Втім, багато банків «згодні», щоб позичальник по автокредиту не страхував машину, якщо розмір кредиту становить 10-30% від її вартості. Тут все зрозуміло: в більшій мірі в «разі чого» ризикує сам автовласник. Безкоштовний сир без мишоловки Ще одне нововведення на ринку - це так званий «безкоштовний» кредит. Подібну послугу правильніше називати не кредитом, а розстрочкою.

Ще недавно багато банків заманювали клієнтів безкоштовними кредитами, але зараз розстрочка, більшою мірою, стала прерогативою автосалонів. Хоча в деяких банках все ще можна отримати безвідсотковий кредит. Головна відмінність розстрочки від кредиту полягає в тому, що ваш автомобіль буде вважатися власністю банку або автосалону, поки позика або автокредит не буде погашено повністю. Тому банк або автосалон може відібрати автомобіль у позичальника при будь-якому порушенні графіка платежів практично без зусиль.

Безпроцентні кредити видають на придбання тільки нових автомобілів і тільки в офіційних дилерів. Типове обов'язкова умова - позичальник повинен внести не менше 30% вартості автомобіля за рахунок власних коштів. За страховку в цьому випадку доведеться заплатити на 2-3% більше, ніж коштує аналогічний поліс на машину, куплену в кредит на традиційній основі.

Простіше і дорожче В цілому, резюмуючи написане, можна сказати, що в 2012 році на ринку автокредитування діють дві різноспрямовані тенденції: з одного боку, автокредити, швидше за все, трохи подорожчають, але можливостей і різних типів програм стає більше. Никанор Бабурін, спеціально для Занімаем.ру 25 січня 2012

Перекладено: zanimaem.ru


Похожие статьи:


Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Лізингові платежі, методика розрахунку лізингових платежів, графік, сума Лізинговий платіж - ця кінцева ... Більше

Тенденції розвитку інтернет-банкінгу в Росії Інтернет-Банк (ІБ) для клієнтів - ... Більше

Освітній кредит - державне субсидування, умови в Ощадбанку Кредити на освіту відносяться до цільових кредитах, вони мають певну спрямованість, і ... Більше

Русь-Банк про перспективи і потенціал кредитування МСБ Підтримка малого і середнього бізнесу є одним із пріоритетів Русь-Банку.Артур Альмухаметов, керівник Дирекції продажів у регіональній мережі, ... Більше

Кредити малому бізнесу від Росгосстрах БАНКУ Наталія Блінова, директор департаменту корпоративного бізнесу Росгосстрах БАНКУ відповідає на запитання кореспондента Занімаем.ру про те, як ... Більше

Популярне