Главная » Поради майбутнім позичальникам від фахівців банку » Який банківський сервіс найбільш популярний в Росії


Який банківський сервіс найбільш популярний в Росії?

Який банківський сервіс найбільш популярний в Росії

До сервісам дистанційного банківського обслуговування (ДБО) сьогодні можна отримати доступ за допомогою практично всіх каналів зв'язку (Інтернет, мобільний зв'язок, модемний доступ). Завдяки наявності такої можливості, клієнт банку може контролювати грошові кошти з будь-якої точки світу, причому в безпечному режимі, адже банки подбали про грамотному проектуванні підсистем безпеки.

Крім інтернет-банку і мобільного банку, для зручності клієнтам пропонуються послуги call-центру, де дзвінок з будь-якого регіону Росії можна зробити абсолютно безкоштовно. Така різноманітність віддалених сервісів надає клієнтам можливість вибрати для себе найбільш комфортний варіант. Для більшості - це той, який володіє найбільшою кількістю опцій.

Так, згідно з результатами опитування, проведеного фахівцями creditcardsonline.ru, 61% респондентів вважають за краще користуватися інтернет-банком. Сервіс не новий. Тенденція розвитку інтернет-банкінгу (ІБ) спостерігається постійно.

Серед російських банків найбільш активно розширенням функціоналу ІБ займається Альфа-Банк.

Нові можливості в системі "Альфа-Клік" з'являються в середньому на 3-4 місяці раніше, ніж в інших організацій.

У загальному і цілому, за допомогою інтернет-банку можна оплачувати послуги ЖКГ, стільниковий зв'язок, переказувати грошові кошти, відстежувати операції по рахунках, погашати кредити, купувати і продавати валюту (як наприклад, у Банку "Траст", де через ІБ TRUST ONLINE можна здійснювати безготівкові конверсійні операції з карток і рахунків банку).

21% учасників опитування вибрали "Мобільний банк". Незважаючи на те, що багато банків вимагають підключення послуги в обов'язковому порядку (наприклад, для доступу в Інтернет-банк), частина респондентів вважає за краще проводити операції за допомогою мобільного телефону. На відміну від ІБ, зручність сервісу полягає у мобільності.

Інтернет не завжди є у вільному доступі, мобільний зв'язок - практично скрізь. За допомогою "Мобільного банку" можна оперативно блокувати карту у випадку крадіжки / втрати, моментально отримувати повідомлення про кожному поповненні та списання грошей з карти, переводити кошти з картки на картку (наприклад, в Татфондбанка або тому ж Альфа-Банку).

Служба підтримки користується попитом лише у 10% респондентів. Ймовірно, низький рівень популярності пов'язаний з тим, що не завжди можна відразу додзвонитися до фахівців. Іноді на очікування відповіді від оператора йде 4-6 хвилин і більше.

У деяких банках, служба підтримки розглядає питання і дає відповіді в письмовому вигляді.

Питання можна направити, заповнивши поля відповідної форми на онлайн-ресурсі банку.

Безкоштовні дзвінки з сайту банківської організації вибирають 6% опитаних. Як правило, послуга не вимагає від клієнта установки якихось додаткових програм - достатньо наявності доступу в інтернет. 2% користувачів порталу користуються формою зворотного зв'язку, а також системою IVR (автоматичне банківське обслуговування за телефоном). Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: опитування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Кредитна карта Альфа-Банку - як оформити, умови одержання чоловічої карти і Космополітен Кредитною картою сьогодні ... Більше

Дефолти по іпотеці в Росії - дані АРІЖК 1 жовтня 2012 ... Більше

Іпотека від Смоленського Банку: умови, програми У 2012 році ринок іпотеки не поспішає ... Більше

Кредит «Бізнес-лінія» Банку Лівобережний (Новосибірськ) оновився 24 липня 2012 6:47 Кредит «Бізнес-лінія» Банку Лівобережний (Новосибірськ) оновився і тепер повинен бути більш ... Більше

Кредитування інвестиційних проектів банками - банківське фінансування Інвестиційне кредитування не тотожне довгострокового, ... Більше

Популярне