Главная » Поради майбутнім позичальникам від фахівців банку » Рейтинг банків по якості обслуговування


Рейтинг банків по якості обслуговування

Нові можливості онлайн сервісу Хоум Кредит

Починаючи з березня 2012 року, фахівці CreditCardsOnline.ru проводили опитування користувачів порталу щодо обслуговування в російських банках. Завданням було оцінити, наскільки оперативно банки приймають кредитні рішення і наскільки якісно обслуговують клієнтів. Настав час підбити підсумки роботи та виділити банки, які, на думку учасників опитувань, пропонують найбільш оперативне обслуговування.

Нагадаємо, що в опитуваннях брали участь потенційні і діючі клієнти банків, які оформили заявки на кредитні карти з 01.01.12 по 01.04.12. Число учасників було рівним по кожному з банків: Російський Стандарт, Сбербанк, ТКС-Банк, банк "Авангард".

На основі результатів, самим оперативним по обробці кредитних заявок виявився банк "Тінькофф Кредитні Системи" - в 39% випадків банк передзвонив позичальнику протягом 15-30 хвилин після отримання заявки. Оскільки "Тінькофф" являє собою банк дистанційного обслуговування, всі процеси, в тому числі прийому заявок, вже відпрацьовані достатньо чітко, тому і час розгляду заявки наближається до мінімального.

На другому місці - "Російський Стандарт" з 28%, далі банк "Авангард" - 17%. Учасникам опитування, які подали заявку в Ощадбанк, дзвінка довелося чекати більше 30 хвилин. В середньому, по банкам на розгляд заявок пішло 1-2 дні.

За швидкістю ухвалення кредитного рішення лідирує банк "Російський Стандарт", який вже через 30 хвилин дав відповідь 19% позичальників. На другій позиції - ТКС-Банк. У 18% випадків фахівці повідомили клієнтові рішення протягом 3-5 годин.

Ощадбанк (26%) і Банк Авангард (16%) - ухвалили рішення протягом доби. На ухвалення рішення у фахівців банків, в середньому, пішло 3-5 днів.

Слід зазначити, що лідерами знов опинилися банки, що стали одними з першопрохідців в оформленні онлайн заявок. Це говорить про те, що сьогодні організації мають достатньо хороший досвід і відточену роками техніку обробки даних позичальників.

На запитання фахівців CreditCardsOnline.ru: "Чи задоволені Ви обслуговуванням в банку?", Не всі користувачі могли дати чітку відповідь, маючи в якості оцінки як позитивні, так і негативні аргументи.

Тим не менш, з усіх банків, що беруть участь в опитуванні, лідером став "Російський Стандарт" - 58% клієнтів задоволені оперативністю та послугами банку. З переваг були відзначені: чуйність консультантів, можливість розміщувати на кредитки власні кошти, нарахування відсотків на залишок.

Другим за показниками ступеня задоволеності клієнтів варто банк "Тінькофф" - 51%. У Ощадбанку - 47%, Банку Авангард - 43% (рис.1).

Фахівці порталу планують і далі проводити опитування користувачів з метою дізнатися їхню думку і уподобання щодо банків і кредитних продуктів. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: опитування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Оцінка якості обслуговування клієнтів: Банк "Авангард" Фахівці CreditCardsOnline.ru продовжують проводити ... Більше

У 2013 році клієнти ТКБ в Башкортостані отримають доступ до продуктів ВТБ24 29 серпня 2012 21:19 В Башкортостані Транскредитбанка ... Більше

Юніаструм Банк видає кредитну історію клієнта будь-якого банку Зі 2 квітня 2012 Юніаструм Банк і ... Більше

Банк DeltaCredit: іпотека по всій Росії Банк DeltaCredit існує на ринку вже більше 10 років і спеціалізується виключно на видачі іпотечних кредитів.Ірина Постнікова, ... Більше

У Челябінську, оформляючи кредит в УБРіР у вихідні, можна отримати ... Більше

Популярне