Главная » Поради майбутнім позичальникам від фахівців банку » Рейтинг банків по якості обслуговування


Рейтинг банків по якості обслуговування

Нові можливості онлайн сервісу Хоум Кредит

Починаючи з березня 2012 року, фахівці CreditCardsOnline.ru проводили опитування користувачів порталу щодо обслуговування в російських банках. Завданням було оцінити, наскільки оперативно банки приймають кредитні рішення і наскільки якісно обслуговують клієнтів. Настав час підбити підсумки роботи та виділити банки, які, на думку учасників опитувань, пропонують найбільш оперативне обслуговування.

Нагадаємо, що в опитуваннях брали участь потенційні і діючі клієнти банків, які оформили заявки на кредитні карти з 01.01.12 по 01.04.12. Число учасників було рівним по кожному з банків: Російський Стандарт, Сбербанк, ТКС-Банк, банк "Авангард".

На основі результатів, самим оперативним по обробці кредитних заявок виявився банк "Тінькофф Кредитні Системи" - в 39% випадків банк передзвонив позичальнику протягом 15-30 хвилин після отримання заявки. Оскільки "Тінькофф" являє собою банк дистанційного обслуговування, всі процеси, в тому числі прийому заявок, вже відпрацьовані достатньо чітко, тому і час розгляду заявки наближається до мінімального.

На другому місці - "Російський Стандарт" з 28%, далі банк "Авангард" - 17%. Учасникам опитування, які подали заявку в Ощадбанк, дзвінка довелося чекати більше 30 хвилин. В середньому, по банкам на розгляд заявок пішло 1-2 дні.

За швидкістю ухвалення кредитного рішення лідирує банк "Російський Стандарт", який вже через 30 хвилин дав відповідь 19% позичальників. На другій позиції - ТКС-Банк. У 18% випадків фахівці повідомили клієнтові рішення протягом 3-5 годин.

Ощадбанк (26%) і Банк Авангард (16%) - ухвалили рішення протягом доби. На ухвалення рішення у фахівців банків, в середньому, пішло 3-5 днів.

Слід зазначити, що лідерами знов опинилися банки, що стали одними з першопрохідців в оформленні онлайн заявок. Це говорить про те, що сьогодні організації мають достатньо хороший досвід і відточену роками техніку обробки даних позичальників.

На запитання фахівців CreditCardsOnline.ru: "Чи задоволені Ви обслуговуванням в банку?", Не всі користувачі могли дати чітку відповідь, маючи в якості оцінки як позитивні, так і негативні аргументи.

Тим не менш, з усіх банків, що беруть участь в опитуванні, лідером став "Російський Стандарт" - 58% клієнтів задоволені оперативністю та послугами банку. З переваг були відзначені: чуйність консультантів, можливість розміщувати на кредитки власні кошти, нарахування відсотків на залишок.

Другим за показниками ступеня задоволеності клієнтів варто банк "Тінькофф" - 51%. У Ощадбанку - 47%, Банку Авангард - 43% (рис.1).

Фахівці порталу планують і далі проводити опитування користувачів з метою дізнатися їхню думку і уподобання щодо банків і кредитних продуктів. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: опитування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

«Іпотечний експрес» від БАНКУ УРАЛСИБ Михайло Воронько, Керівник Департаменту маркетингу та електронних сервісів БАНКУ УРАЛСИБ, розповідає порталу «Занімаем.Ру» про пропонований банком іпотечний кредит ... Більше

Кредитні картки з 18, 19, 20 років і з ... Більше

Банк БФА викупив портфель лізингових кредитів у МБСП 7 лютого 2012 0:00 Банк ... Більше

Автокредит в банку Русфінанс - умови, спеціальні програми, кредити Форсаж й Відмінна можливість Вже досить багато написано ... Більше

30 фактів про кредитні картки які ви не повинні не знати (ч.1) Перша серія ... Більше

Популярне