Главная » Поради майбутнім позичальникам від фахівців банку » Оцінка якості обслуговування клієнтів ОТП Банк


Оцінка якості обслуговування клієнтів: ОТП Банк

Оцінка якості обслуговування клієнтів ОТП Банк

Фахівці Creditcardsonline.ru регулярно проводять опитування користувачів порталу з метою отримати максимально об'єктивну інформацію про оперативність та якість обслуговування у російських банках.

У цьому місяці були підведені підсумки опитування власників кредитних карток ОТП Банку. За результатами, більшість респондентів мають сприятливе думку про банк і виділяють в якості достоїнств і обслуговування, і опції "кредиток".

Варто окремо відзначити, що на ринку кредитних карт ОТП Банк займає 6-у позицію і 2-ю - на ринку pos-кредитування (у рейтингу Frank Research Group на 1 травня 2012 року). На рахунку кредитної організації: національна премія "Фінансовий Олімп 2008" в категорії "Потенціал і перспектива", неодноразові премії "Бренд року 200/EFFIE", премія "Права споживачів та якість обслуговування-2011".

Отже, опитування CreditCardsOnline.ru містив наступні питання:

1. Як швидко фахівці банку передзвонили Вам?

З 45% опитаних співробітники ОТП Банку зв'язалися протягом доби, з них у 22% випадків дзвінок надійшов уже через 2-3 години після подачі заявки. 31% респондентам фахівці передзвонили протягом 15-30 хвилин, 24% довелося чекати дзвінка 1-5 днів (рис.1).

2. Через скільки часу після подання заявки Вам повідомили рішення?

За підсумками опитування, мінімальний термін розгляду заявки та прийняття рішення в ОТП Банку склав в середньому одну добу (рис. 2). В окремих випадках банку вистачило й кількох годин, щоб оцінити кредитну історію і платоспроможність клієнта.

47% респондентів дізналися про рішення банку через 1-2 дні, 34% - через 3-5 днів.

Рис.2

3. Чи задоволені Ви обслуговуванням в банку?

48% із загального числа респондентів залишили позитивні відгуки про банк. До переваг вони віднесли простоту оформлення кредитних карт (онлайн заявка, мінімальний пакет документів, можливість виїзду фахівця до клієнта), відсутність комісії за зняття готівки в банкоматах банку, дистанційні послуги, оперативність співробітників відділень.

20% учасників незадоволені якістю обслуговування та умовами кредитування, зокрема роботою співробітників колл-центру, зручністю дистанційних сервісів, способами оплати кредиту. Решта вагалися дати чітку відповідь, оскільки мають спірне думку про банк.

Опитування було проведено серед російських громадян у віці від 21 до 57 років, які замовили кредитні карти в період з 01.04.12 по 01.07.12. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: опитування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

ЮніКредит Банк спростив процедуру оформлення кредитів ЮніКредит Банк оголошує про нові умови оформлення споживчого кредиту та ... Більше

Споживчі кредити в 2012 році - тенденції, ставки, програми Більшість аналітиків сходяться на думці, що ... Більше

«КУБАНЬБАНК» 19 років на службі Кубані 1 жовтня 2009 0:00 1 жовтня 2009 Кубаньбанку виповнюється 19 років.За роки свого існування банк не раз міняв профіль ... Більше

Дострокове погашення іпотеки ВТБ24 - мораторій відмінений 9 серпня 2012 0:00 Банк ВТБ 24 скасував мораторій на ... Більше

Соціальна іпотека: іпотека для молодої сім'ї, для черговиків, для військових Купівля житла - угода дорога, в тому ... Більше

Популярне