Главная » Поради експертів перш ніж узяти кредит » Програми державного кредитування вигідні всім учасникам ринку


"Програми державного кредитування вигідні всім учасникам ринку"

Програми державного кредитування вигідні всім учасникам ринку

Останні місяці аналітики відзначають зростання продажів автомобілів. Ринок автокредитування змінюється: залучає нових споживачів - потенційних позичальників, нових кредиторів і виробників автомобілів. Ці зміни на автомобільному ринку становлять інтерес не тільки для банків і кредитних компаній, але і для можливих покупців. На запитання «Занімаем.Ру» відповів Денис Лисак, генеральний директор консалтингової групи «НеваФінанс».

Занімаем.Ру: Зараз багато говорять про зниження ставок на автокредити. Які можливі причини цього процесу?      Денис Лисак: Держпрограма субсидування автокредитування і програма утилізації істотно збільшили інтерес покупця до сегменту недорогих автомобілів.

На тлі цього комерційні банки змушені йти в ринку і знижувати процентні ставки по автокредитуванню. Банківський сектор зараз більш-менш стабілізувався, так само виріс купівельний інтерес, тому процентні ставки будуть поступово знижуватися. Вже сьогодні ставки по автокредиту знаходяться на прийнятному рівні для більшості потенційних позичальників. Занімаем.Ру: Чи часто банки відмовляють в дачі автокредиту? Д. Л.: Ми не володіємо обширною статистикою за кількістю реальних відмов всіх банків.

За загальній картині можу сказати, що рівень відмов залишається на цілком прийнятному для ринку рівні. Основні фактори для відмови в отриманні автокредиту - негативна кредитна історія, неможливість підтвердити дохід або його недостатній рівень, проблеми із законом. Рекомендація може бути одна - бути чесним з банком при подачі заявки на кредит.

Деякі потенційні позичальники, наприклад, не повідомляють при подачі заявки в банк про наявність діючих кредитів, боячись, що банк відмовить тільки через факт наявності вже одного або декількох кредитів. Однак якщо рівень доходу позичальника дозволяє обслуговувати всі кредити, у тому числі і новий, то це факт не буде причиною для відмови. Занімаем.Ру: Який стороні, що бере участь у цій угоді, найбільш вигідно припинення субсидування? Д. Л.: Програми державного субсидіювання вигідні всім учасникам ринку. Для дилерів - це збільшення обсягу продажів, для банків - можливість залучити клієнтів, для держави - розвиток автопрому, збільшення обсягу податків через зростання кількості транспортних засобів і підтримка, так званого, середнього класу, тому що програма субсидування орієнтована на покупців відносно недорогих нових автомобілів.

Занімаем.Ру: Аналітики ринку автокредитів кажуть, що число відмов по державній системі автокредитів стало більше. Чи можна в майбутньому очікувати зниження числа відмов? Д. Л.: Так дійсно спостерігається збільшення числа відмов за програмами державного субсидування. Однак це може бути пов'язано з збільшення числа бажаючих отримати такий автокредит і, як наслідок, зростає число потенційних позичальників, які не задовольняють вимогам даної програми. Прогноз щодо очікуваності збільшення числа відмов дати досить складно.

Якщо буде ухвалене рішення згорнути програму субсидування, то зробити це можна буде або шляхом одномоментної відміни програми, або шляхом поступового посилення вимог до позичальників, щоб максимально наблизити умови до ринкових. При останньому варіанті збільшення числа відмов неминуче зростатиме. Занімаем.Ру: Яка мінімальна зарплата, при якій можна отримати автокредит у найбільших містах Росії?

Д. Л.: При вартості автомобіля, наприклад, 400 000 рублів мінімальний початковий внесок складе 15% або 60 000 рублів, відповідно сума кредиту - 340 000 рублів. При терміні кредиту 60 місяців, щомісячний платіж складе 6417 рублів. Враховуючи необхідні витрати на харчування і проживання дохід повинен становити не менше 24 000 рублів за умови відсутності у позичальника неповнолітніх дітей та утриманців.

Занімаем.Ру: Чи можливо отримати в одному банку кредит на перший внесок, а в другому оформити частину, що залишилася автокредиту? Д. Л.: Так, це можливо. Вирішальним фактором в даній ситуації буде рівень доходу потенційного позичальника. Якщо цей рівень дозволяє одночасно обслуговувати два кредити, то рішення ситуації подібним чином можливо.

Занімаем.Ру: Чи є на сьогоднішній день перспективи у позабанківського автокредитування? Д. Л.: Під позабанківських автокредитуванням, мабуть, мається на увазі Автоломбарди. Такий вид кредитування існував завжди і буде існувати.

Програм кредитування під заставу автомобіля у банків практично немає. Михайло Манокін, спеціально для «Занімаем.ру» Оцініть: Друзям це теж може бути корисно: Повернення до списку

Перекладено: zanimaem.ru


Похожие статьи:


Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

30 фактів про кредитні картки які ви не повинні не знати (ч.1) Перша серія ... Більше

Небанківське кредитування, кредитні компанії - ломбарди, КПКГ, лихварі Що таке «кредитна компанія» Під кредитною компанією ми розуміємо організацію, яка займається видачею кредитів населенню і бізнесу.Зазвичай, ... Більше

Іпотека Нордеа Банку стає ще доступнішим З 27 серпня 2012 Нордеа Банк скорочує перелік необхідних ... Більше

Закон про іпотеку - федеральний закон про іпотеку нерухомого майна, закони про заставу Іпотека і іпотечне кредитування регулюються ... Більше

Соціальна іпотека: іпотека для молодої сім'ї, для черговиків, для військових Купівля житла - угода дорога, в тому ... Більше

Популярне