Главная » Поради експертів перш ніж узяти кредит » Пробизнесбанк про дистанційне обслуговуванні клієнтів


Пробизнесбанк про дистанційне обслуговуванні клієнтів

Пробизнесбанк про дистанційне обслуговуванні клієнтів

Дистанційне банківське обслуговування отримує все більший розвиток. Пробизнесбанк став першим приймати заявки на кредити по телефону. Call-центр банку працює з 2004 року і пропонує клієнтам цілодобові консультації по всіх послугах, при цьому більше половини з них - по кредитним продуктам. Про роботу call-центру розповідає Щавлева Людмила Олександрівна, начальник ОРП ОУРБ Пробизнесбанка.

«Занімаем.Ру»: Людмила Олександрівна, як давно працює Call-центр Пробизнесбанка? Людмила Щавлева: Call-центр розпочав свою роботу в 2004 році. Спочатку штат складався з 20 фахівців, які цілодобово консультували клієнтів по всіх банківських продуктах та послугах, дистанційно проводили платежі, заповнювали заявки на кредит і надавали загальну інформацію про роботу ФГ Лайф.

Сьогодні в цьому процесі задіяно більше 200 співробітників. Режим роботи з часом не помінявся, сьогодні ми також працюємо для наших клієнтів цілодобово, 7 днів на тиждень. Єдиний вихідний - 1 січня, в решту часу завжди готові вислухати, проконсультувати і допомогти клієнту по будь-якому питанню в рамках нашої компетенції.

У 2009 році ми взяли участь у здобутті V Міжнародної Нагороди «Кришталева Гарнітура» (Russian and CIS Call Center Awards), яка присуджується кращим з кращих в індустрії call-центрів на території Росії, СНД та інших країн регіону, вийшли у фінал і отримали спеціальний приз журі та Диплом володаря нагороди «Кришталева Гарнітура». «Занімаем.Ру»: У чому, на Ваш погляд, відмінні риси call-центру Пробизнесбанка? Л.Щ.: Основною особливістю нашого Call-центру є те, що він обслуговує клієнтів з усіх міст, де є офіси Пробизнесбанка, Експрес-Волги, ВУЗ-банку і Газенергобанка, а це більше 100 міст і 300 офісів. Нам можна зателефонувати і отримати повну інформацію по внесках і кредитах, що є на сьогоднішній момент найбільш затребуваною послугою серед населення. До слова, ми першими почали приймати заявки на кредит по телефону, для того, щоб заощадити час наших клієнтів і зробити процедуру оформлення та видачі максимально простою і зручною.

«Занімаем.Ру»: Скільки в середньому надходить дзвінків на день? Л.Щ.: Протягом дня в колл-центр надходить близько 7-8 тисяч дзвінків, більше 50% з них - це консультації по кредитним продуктам і оформлення заявок на кредит. «Занімаем.Ру»: Які питання найчастіше цікавлять клієнтів банку, що звертаються в call-центр?

Л.Щ.: Найчастіше нам дзвонять, звичайно, дізнатися інформацію по кредитах, так як саме цей продукт сьогодні є найбільш затребуваним серед споживачів. Для того щоб отримати те, про що мрієте або що необхідно на даний момент, вже не потрібно відкладати гроші, можна скористатися спеціальними програмами Пробизнесбанка: Кредитом на невідкладні потреби, Експрес-кредитом (кредит без довідок та поручителів), Цільовим кредитом або Кредитною картою. Все це можна зробити дуже швидко і просто, достатньо лише зателефонувати нам на наш цілодобовий номер або залишити заявку на сайті. У зручний для Вас час з Вами зв'яжуться і по телефону заповнять заявку на кредит.

Вам залишиться тільки дочекатися рішення (протягом дня) і прийти в офіс банку, щоб оформити кредит та отримати потрібну Вам суму. «Занімаем.Ру»: Тобто через call-центр можна подати заявку на кредит в Пробизнесбанка? Л.Щ.: Так, звичайно.

Отримати повну консультацію по кредитах і заповнити з нами заявку на кредит можна в будь-який зручний для Вас час. Наші фахівці працюють цілодобово і час заповнення заявки складає 5-7 хвилин. Для цього Вам необхідно підготувати два документи, що засвідчують особу, паспорт і будь другий, наприклад, водійське посвідчення або картку соц. страхування держ. фонду РФ і зателефонувати нам.

Можна просто залишити заявку на сайті банку або фінансових партнерів, вказавши ПІБ та контактний номер, і ми самі зв'яжемося з Вами. «Занімаем.Ру»: Які питання зазвичай цікавлять позичальників Пробизнесбанка, що звертаються в колл-центр? Л.Щ.: З усіх дзвінків, що надходять до нас, більшу частину становлять консультації по кредитним продуктам. Звичайно ж, в першу чергу позичальників цікавлять основні умови: сума, процентна ставка, строк, наявність поручителів і який пакет документів необхідно надати в банк, щоб отримати кредит. У нас існує індивідуальний підхід до всіх клієнтів, тому розмір процентної ставки залежить від різних факторів, таких як вік, стаж роботи, сімейний стан, освіта, дохід, і багатьох інших.

Після заповнення анкети розраховується індивідуальна ставка і повідомляється клієнту кредитним менеджером. Термін користування кредитом у нас, в залежності від програми, розраховується до 10 років. Дуже зручний експрес-кредит, де сума від 5 до 100 тисяч рублів оформляється на термін 3 роки без поручителів і без довідок про доходи.

Пробизнесбанк - один з небагатьох банків, хто кредитує населення у віці від 20 до 70 років на момент погашення кредиту. Ми вважаємо, що люди, які вийшли на пенсію, є найбільш відповідальними у фінансовому плані, що і підтверджує наш досвід подібної співпраці. «Занімаем.Ру»: З чим Ви пов'язуєте перспективи розвитку Call-центру і подібних технологій в банківській сфері?

Л.Щ.: Постійна зміна і впровадження нових інформаційних технологій, в т.ч. та автоматизація банківських операцій змінює технологію обслуговування клієнтів на користь дистанційного обслуговування. Для того, щоб скористатися послугами банку сьогодні, вже необов'язково приходити в офіс. За допомогою дистанційного обслуговування, такого як колл-центр, мобільний або електронний банк, сьогодні можливо робити ті ж операції, що і в будь-якому офісі.

Фахівці колл-центру завжди готові надати повну професійну консультацію по телефону. Якісний сервіс і швидкість обслуговування - ось основні принципи нашої роботи. Соня Коркодінова, спеціально для «Занімаем.Ру» Оцініть: Друзям це теж може бути корисно: Повернення до списку

Перекладено: zanimaem.ru


Похожие статьи:


Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Найбільш затребувана іпотека ФОРА-БАНКу в Пермі - «Все по кишені!» 27 серпня ... Більше

Чи дасть банк кредит?Як дізнатися чи дадуть кредит у банку. Іноді дуже хочеться, а часом ... Більше

Взяти кредит в 21 рік - корисні поради, як отримати перший кредит Раніше ... Більше

Малий бізнес очима банкіра - поговоримо про кредити, криза, послуги банків малому бізнесу Про поточну ситуацію ... Більше

Умови споживчого кредитування від Ощадбанку поліпшені 3 серпня 2012 0:00 Умови споживчих кредитів Ощадбанку були покращені.Банк знизив ставки по споживчих кредитах без забезпечення та ... Більше

Популярне