Главная » Поради експертів перш ніж узяти кредит » Банк УРАЛСИБ в Інтернеті соціальні мережі як діалог з клієнтом


Банк УРАЛСИБ в Інтернеті: соціальні мережі як діалог з клієнтом

Банк УРАЛСИБ в Інтернеті соціальні мережі як діалог з клієнтом

Михайло Воронько, керівник Департаменту маркетингу та електронних сервісів Банку УРАЛСИБ міркує про соціальних мережах як способі взаємодії з існуючими та потенційними клієнтами Банку. Занімаем.ру: Михайло, чи є у вашого Банку свої сторінки в соцмережах? Чому останнім часом банки активно освоюють простір соціальних медіа? Михайло Воронько: Наш Банк має спільноти в найбільш популярних соціальних мережах, таких, як Вконтакте і Facebook: http://vk.com/bankuralsib, http://www.facebook.com/bankuralsib. Соціальні мережі надають нам унікальні можливості безпосереднього контакту з споживачами.

Активні користувачі соціальних мереж - це молоді люди з хорошим доходом у віці від 23 до 45 років, які часто проводять свій час, спілкуючись в мережі. Для нашого Банку це аудиторія потенційних клієнтів, які знаходяться в максимально відкритому просторі, де з ними можна вибудовувати довірчі відносини. У перспективі ми плануємо розширювати представництво в соціальних мережах шляхом створення акаунтів на інших популярних ресурсах, а також розвиваючи тематичні співтовариства.

  Занімаем.ру: Що нового, цікавого і, може бути, унікального може дізнатися користувач, підписуючись на сторінку вашого Банку в соціальній мережі? Михайло Воронько: Сторінки Банку УРАЛСИБ в соціальних мережах носять назву "Банк для мене і моєї родини". Саме гуманітарні цінності лежать в основі системи принципів, на яких будується діяльність Банку. На сторінках Банку УРАЛСИБ користувачі можуть знайти інформацію про продукти і послуги, про акції, задати свої питання та отримати відповіді в режимі on-line.

Ми допомагаємо людині розібратися в безлічі пропозицій, які існують на ринку, щоб з нашою допомогою він міг вибрати той продукт, який йому дійсно необхідний.  Занімаем.ру: Чи існують якісь особливості роботи з аудиторією в соцмережах? Михайло Воронько: Спілкування в соціальних мережах - це, в першу чергу, діалог, а не монолог. Щоб бути почутим - слухай сам. Представництво в соціальних мережах орієнтоване на довгострокову перспективу, і наша кінцева мета - це дійова, активна спільнота друзів Банку УРАЛСИБ.

  Занімаем.ру: розташовуєте Ви інформацією про те, скільки відвідувачів сторіночок Банку УРАЛСИБ в соціальних мережах стають клієнтами Банку? Чи можливо перетворити сторінку в соцмережі в ефективний канал продажів? Михайло Воронько: Поки статистика така, що передплатники наших сторінок - це, перш за все, існуючі клієнти Банку. Оцінити соціальну мережу як ефективний канал продажів можна, підрахувавши кількість переходів на сайт Банку для оформлення тієї чи іншої послуги. Головний потенціал соціальних мереж полягає в їх здатності створювати тривалі відносини між брендом і споживачами.

  Занімаем.ру: Які інструменти соціальних мереж ви найчастіше задієте в роботі з вашими клієнтами? Михайло Воронько: Інструменти можуть бути самі різні - від розважально-ігрових, до проведення конкурсів, вікторин, ведення блогів керівництвом Банку, створення тематичних співтовариств і груп і багато іншого. Занімаем.ру: А персонал банку ... чи повинен він бути залучений в роботу в соціально-медійному просторі? Михайло Воронько: Соціальні мережі дозволяють детально вивчити звернення клієнта і надати йому допомогу та інформаційну підтримку.

У нас вже є приклади того, як співробітники Банку УРАЛСИБ за власною ініціативою в неробочий час відповідають на запитання користувачів в соціальних мережах, що допомагає формувати чинне, активна спільнота друзів Банку УРАЛСИБ, до якого ми і прагнемо. Марія Ронен, спеціально для Занімаем.ру Оцініть: Друзям це теж може бути корисно: Повернення до списку

Перекладено: zanimaem.ru


Похожие статьи:


Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Як вибрати іпотеку, щоб нове житло було в радість, а не в тягар? За останній рік процентні ставки по іпотеці знизилися на 2-3%, ... Більше

Навколо кредитів Пошти Росії розгорівся скандал - Аркадій Дворкович ... Більше

Критика банків - як ставитися до негативних відгуками клієнтів про банки В Інтернеті, на форумах, в блогах і інших джерелах ... Більше

Абсолют Банк запустив в обіг кредитні карти, пільговий період кредитування яких становить до 56 днів 11 липня 2012 23:13 ... Більше

У нових відділеннях ПриватБанку можна отримати весь спектр послуг 20 серпня 2012 10:27 Російський ПриватБанк розширив зону своєї присутності.Тепер його ... Більше

Популярне