Главная » Новини архів » Виявлено тенденції ринку споживчого кредитування


Виявлено тенденції ринку споживчого кредитування

Виявлено тенденції ринку споживчого кредитування

Національне Бюро Кредитних Історій (НБКИ), має інформацію від більш ніж 1100 кредитних організацій Росії, представило результати обробки своєї бази даних по роздрібних кредитах за 1 квартал 2012 року. За результатами дослідження зроблено висновок - роздрібні банки відмовляються від "вузької спеціалізації" в області якої конкретної різновиду кредитування.

Фахівці НБКИ вивели, що частка банків, що видають більше 70% однотипних споживчих кредитів, в сумарному портфелі таких кредитів знижується. Наприклад, банки, що спеціалізуються на кредитах на покупку товарів, за рік знизили частку в сумарному портфелі майже на 10%.

Частка банків, що спеціалізуються на видачі автокредитів, в сумарному портфелі автокредитів склала 15%, тоді як, наприклад, у другому кварталі минулого року вона сягала позначки 30%.

Банки з перевагою іпотечних кредитів стабільно знижують частку в сумарному портфелі по іпотеці на протязі двох років. За підсумками першого кварталу, частка іпотечних банків склала 14%.

Єдине виключення - банки, які спеціалізуються на кредитних картах. Кредитування з використанням кредитних карт зростає швидкими темпами, за перший квартал 2012 року кількість кредиток зросла на 24%. Банки, які зробили "упор" на кредитні карти, зайняли 23% від сумарного портфеля кредитів цього різновиду.

У першому кварталі минулого року частка "карткових" банків становила в загальному портфелі кредитів по картах 19%.

Втім, швидше за все, в майбутньому ці банки також будуть змушені розширювати продуктову лінійку. Вже зараз один з лідерів карткового кредитування на відкритому ринку - банк Тінькофф Кредитні системи - зацікавився сегментом кредитування в інтернет-магазинах і просуває власний продукт під брендом "Купівкредіт". При цьому ще недавно єдиним кредитним продуктом ТКС-Банку була кредитна картка з грейс-періодом.

Прагнення банків урізноманітнити лінійку кредитних продуктів в НБКИ пов'язують із зростанням конкуренції в роздрібному секторі банківського бізнесу. Пропонуючи нові види кредитування, банки прагнуть залучити потенційних позичальників і утримати наявних клієнтів. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: кредитні картки кредит готівкою аналітика
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Хоум Кредит Банк запустив сервіс голосового пошуку банкоматів Хоум Кредит Банк запустив новий сервіс для клієнтів, яких цікавить розташування ... Більше

Кредит малому бізнесу без застави - як і на яких умовах його отримати У минулому році експерти відзначали стабілізацію на ринку ... Більше

З картами Visa на тижневий шопінг в Мілан! Щороку журнал Glamour дарує своїм читачкам прекрасну можливість випробувати на практиці уроки стилю, отримані в весняних номерах.У ... Більше

Заявка на кредит готівкою - як її правильно оформити Незважаючи на ... Більше

Питання дня: «Яка сама вигідна кредитна карта?» Кредитні карти наполегливо прагнуть витіснити з обігу готівку, що, у великих містах, у них непогано ... Більше

Популярне