Главная » Новини архів » Виявлено тенденції ринку споживчого кредитування


Виявлено тенденції ринку споживчого кредитування

Виявлено тенденції ринку споживчого кредитування

Національне Бюро Кредитних Історій (НБКИ), має інформацію від більш ніж 1100 кредитних організацій Росії, представило результати обробки своєї бази даних по роздрібних кредитах за 1 квартал 2012 року. За результатами дослідження зроблено висновок - роздрібні банки відмовляються від "вузької спеціалізації" в області якої конкретної різновиду кредитування.

Фахівці НБКИ вивели, що частка банків, що видають більше 70% однотипних споживчих кредитів, в сумарному портфелі таких кредитів знижується. Наприклад, банки, що спеціалізуються на кредитах на покупку товарів, за рік знизили частку в сумарному портфелі майже на 10%.

Частка банків, що спеціалізуються на видачі автокредитів, в сумарному портфелі автокредитів склала 15%, тоді як, наприклад, у другому кварталі минулого року вона сягала позначки 30%.

Банки з перевагою іпотечних кредитів стабільно знижують частку в сумарному портфелі по іпотеці на протязі двох років. За підсумками першого кварталу, частка іпотечних банків склала 14%.

Єдине виключення - банки, які спеціалізуються на кредитних картах. Кредитування з використанням кредитних карт зростає швидкими темпами, за перший квартал 2012 року кількість кредиток зросла на 24%. Банки, які зробили "упор" на кредитні карти, зайняли 23% від сумарного портфеля кредитів цього різновиду.

У першому кварталі минулого року частка "карткових" банків становила в загальному портфелі кредитів по картах 19%.

Втім, швидше за все, в майбутньому ці банки також будуть змушені розширювати продуктову лінійку. Вже зараз один з лідерів карткового кредитування на відкритому ринку - банк Тінькофф Кредитні системи - зацікавився сегментом кредитування в інтернет-магазинах і просуває власний продукт під брендом "Купівкредіт". При цьому ще недавно єдиним кредитним продуктом ТКС-Банку була кредитна картка з грейс-періодом.

Прагнення банків урізноманітнити лінійку кредитних продуктів в НБКИ пов'язують із зростанням конкуренції в роздрібному секторі банківського бізнесу. Пропонуючи нові види кредитування, банки прагнуть залучити потенційних позичальників і утримати наявних клієнтів. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: кредитні картки кредит готівкою аналітика
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Іпотека для молодої сім'ї Іпотека ... Це слово зараз у всіх ... Більше

Росгосстрах БАНК розширив мережу банкоматів за рахунок партнерських відносин з банком УРАЛСИБ 26 червня 2012 10:02 Росгосстрах БАНК і банк ... Більше

Кредитна карта для студента: небезпечний досвід або інноваційна пропозиція На жаль, сучасні реалії сьогодні диктують свої умови ... Більше

Антикризові заходи уряду РФ, програма заходів Починаючи з вересня 2008 року, Урядом ... Більше

З перших вуст: "Як я оформляла карту в Ощадбанку" До редакції CreditCardsOnline.ru прийшло цікавий лист від мешканки м. Пермі ... Більше

Популярне