Главная » Новини архів » Виявлено тенденції ринку споживчого кредитування


Виявлено тенденції ринку споживчого кредитування

Виявлено тенденції ринку споживчого кредитування

Національне Бюро Кредитних Історій (НБКИ), має інформацію від більш ніж 1100 кредитних організацій Росії, представило результати обробки своєї бази даних по роздрібних кредитах за 1 квартал 2012 року. За результатами дослідження зроблено висновок - роздрібні банки відмовляються від "вузької спеціалізації" в області якої конкретної різновиду кредитування.

Фахівці НБКИ вивели, що частка банків, що видають більше 70% однотипних споживчих кредитів, в сумарному портфелі таких кредитів знижується. Наприклад, банки, що спеціалізуються на кредитах на покупку товарів, за рік знизили частку в сумарному портфелі майже на 10%.

Частка банків, що спеціалізуються на видачі автокредитів, в сумарному портфелі автокредитів склала 15%, тоді як, наприклад, у другому кварталі минулого року вона сягала позначки 30%.

Банки з перевагою іпотечних кредитів стабільно знижують частку в сумарному портфелі по іпотеці на протязі двох років. За підсумками першого кварталу, частка іпотечних банків склала 14%.

Єдине виключення - банки, які спеціалізуються на кредитних картах. Кредитування з використанням кредитних карт зростає швидкими темпами, за перший квартал 2012 року кількість кредиток зросла на 24%. Банки, які зробили "упор" на кредитні карти, зайняли 23% від сумарного портфеля кредитів цього різновиду.

У першому кварталі минулого року частка "карткових" банків становила в загальному портфелі кредитів по картах 19%.

Втім, швидше за все, в майбутньому ці банки також будуть змушені розширювати продуктову лінійку. Вже зараз один з лідерів карткового кредитування на відкритому ринку - банк Тінькофф Кредитні системи - зацікавився сегментом кредитування в інтернет-магазинах і просуває власний продукт під брендом "Купівкредіт". При цьому ще недавно єдиним кредитним продуктом ТКС-Банку була кредитна картка з грейс-періодом.

Прагнення банків урізноманітнити лінійку кредитних продуктів в НБКИ пов'язують із зростанням конкуренції в роздрібному секторі банківського бізнесу. Пропонуючи нові види кредитування, банки прагнуть залучити потенційних позичальників і утримати наявних клієнтів. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: кредитні картки кредит готівкою аналітика
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Банк Москви запустив систему дистанційного доступу до системи WEB-banking для клієнтів - фізичних осіб 9 липня 2012 20:17 Банк Москви оголосив ... Більше

Іпотека в 2012 році - ставки, умови, тенденції ринку іпотечного кредитування Незважаючи на те, що багато говорять ... Більше

Кредитні карти для студентів В даний час відповідь на поставлене питання стає однозначним.Більшість банків стало ... Більше

Які питання задають клієнти російських банків? Чим активніше працює банк з роздробом, тим більш важливою стає зворотний зв'язок з клієнтами.Достаток в Інтернет мережі ... Більше

Іпотека в 2012 році - ставки, умови, тенденції ринку іпотечного кредитування Незважаючи на те, що багато говорять ... Більше

Популярне