|
У банку "ТРАСТ" з'явилися "Тригери"

Банк "ТРАСТ" в співпраці з Об'єднаним Кредитним Бюро (ОКБ) завершили процес підключення до сервісу "Тригери" - сервісу повідомлень про внесення змін в кредитні історії позичальників.
"Тригери" користуються активним попитом серед учасників банківського ринку, оскільки відкривають для них нові можливості для ефективного управління кредитними портфелями. Сервіс дозволяє банкам підвищувати лояльність клієнтів і запобігати прострочення виплат по кредитах.
Кредитор за допомогою "тригер" може бачити будь-які зміни, які можуть бути занесені в кредитну історію позичальника після видачі кредиту. Таким чином, у банку "ТРАСТ" сьогодні з'явилася можливість оперативно отримувати інформацію про оформлення клієнтом нових позик, виникненні прострочень в інших банках, зміні роботи або місця проживання клієнта. Регулярний моніторинг активності позичальників на фінансовому ринку дозволить банку ефективніше управляти своїм кредитним портфелем.
Сервіс "Тригери" є інновацією на ринку. Коректна робота даного інструменту обумовлена сильною аналітичною підтримкою, розвиненою банківською IT-інфраструктурою, чудовою якістю бази даних кредитних історій, які зберігає ОКБ. Джерело: CreditCardsOnline.ru
Теги: дистанційне обслуговування