Главная » Новини архів » Сайт банку в трьох Д


Сайт банку в трьох "Д"

Сайт банку в трьох Д

Все частіше про ставлення банку до клієнта судять по тому, наскільки зручно користуватися офіційним сайтом банку.

В першу чергу, сайт банку орієнтується на потреби приватних клієнтів. Тут умови обслуговування типові, аудиторія - широка. Працюючи з різними банками, отримуючи основну інформацію з офіційних сайтів, Creditcardsonline.ru сформулював основні вимоги до сайту роздрібного банку таким чином: достовірність, доступність, діалог.

Достовірність

На банківських сайтах завжди можна знайти масу різноманітних "ляпів". Актуальність списку відділень - позаминулий рік. Замість нового тарифного плану причеплений чернетку з коментарями на кшталт: "може, цей пункт зовсім прибрати?".

Короткий опис продукту на сайті не відповідає прикладеному тут же тарифним планом.

А опечатки в телефоні "гарячої лінії"?

Тут вихід один: перевіряти, перевіряти і ще раз перевіряти. Якщо "ляп" не помітили фахівці банку - його помітять клієнти.

Доступність

З одного боку - барвисте фото новобудови з підписом "Купуй і живи!", З іншого - дрібним шрифтом повний список документів, які необхідно надати для оформлення заявки на іпотечний кредит. З одного боку - потенційного клієнта не можна втомити, з іншого - треба максимально інформувати клієнта наявного.

Реклама на головній сторінці. Нехай велика яскрава картинка і помітний слоган прикрасять головну сторінку сайту (або відповідного розділу), а до докладного опису продукту / послуги / акції клієнт при бажанні переходить самостійно. Хороший приклад - сайт банку Російський Стандарт.

"Листівки" і "документи". У будь-якому відділенні банку можна взяти короткий рекламний проспект до окремого продукту. Зміст стандартне: основні пункти тарифів (жирним - "сильні сторони"), картинка, коротко - вимоги до клієнта і способи оформлення заявки.

Але раз ми вважаємо, що в рекламці не треба приводити всі пункти тарифного плану - навіщо це робити в описі продукту на сайті?

Набагато зручніше, коли на сайті є окремий розділ "Тарифи", де зібрані всі діючі тарифні плани. В описі кожного продукту можна просто додати посилання на цей розділ. Знову ж таки, в якості гарного прикладу можна навести Російський Стандарт.

Каталог продуктів. Різноманітність - це добре, але в міру. Щоб відвідувач сайту не розгубився, перебираючи пропозиції банку, добре б зібрати однотипні продукти в каталог.

Весь спектр перед очима, короткий опис, маленька картинка - і ось уже все встало на свої місця.

Зручно зроблений, наприклад, каталог кредитних карт на сайті Сітібанку.

Відділення та банкомати. Якщо філіальна мережа банку поки не дуже широка - зручніше зробити перелік міст за алфавітом. Клієнт вибере потрібний місто і подивиться адреси відділень (банкоматів).

Але коли у банку більше ста відділень по містах і селах, і алфавітний перелік не поміщається на сторінку - пора структурувати список по регіонах. Наприклад, вдало зроблений такий список на сайті Банку Москви.

Діалог

Добре, коли у клієнта після відвідування сайту залишається враження, що він поспілкувався з дружелюбним співробітником банку. Для цього треба дати йому можливість швидко отримувати відповіді будь-які питання, і таким чином створити якусь ілюзію діалогу з банком.

Зворотній зв'язок. Тут всі засоби хороші: від електронної пошти до онлайн-помічника. Найкраще надати і те, і інше: комусь зручніше формулювати питання в листі, а хтось цінує живе людське спілкування.

Плюс телефон колл-центру на видному місці: раптом знадобиться. Головне, щоб ця зворотній зв'язок працювала.

А то один вельми шановний банк грішить тим, що не відповідає на листи клієнтів в принципі.

Порівняння. Припустимо, клієнт зупинився на двох-трьох продуктах, але ніяк не може визначитися. Що зробить консультант в офісі?

Швидше за все, викладе в ряд на столі роздруківки тарифів по кожному з продуктів.

Або просто акцентує увагу клієнта на основних відмінностях. Хороше рішення для сайту - можливість вивести кілька продуктів в зведену таблицю. На деяких сайтах можна ще й вибрати параметри порівняння.

Як приклад, мабуть, варто привести Альфа-Банк з хорошим інструментом для порівняння пластикових карт.

Помічники і калькулятори. Кредитний калькулятор сьогодні є на сайті практично кожного банку. Помічник - це невелике опитування, пройшовши який клієнт отримує пораду у виборі продукту чи послуги.

Або ж зі всієї лінійки продуктів клієнтові по ключовому ознакою (наприклад: "являюсь ІП") видаються тільки ті, які він може оформити.

Другий варіант у дії можна подивитися на сайті ВТБ24. З помічниками головне не перестаратися. Дратує, коли заходиш на сайт, щоб уточнити, наприклад, конкретний пункт договору, і протягом п'яти хвилин пробираєшся до потрібного документу через питання помічника у виборі кредиту.

Кросбраузерність. Уявіть, що консультант в банку голосно шморгає носом, а ще постійно свербить. Приблизно таке відчуття виникає при перегляді перекошеного сайту банку у невраховані розробником браузері.

Клієнт же взагалі може не знати подібних тонкощів: зайде раз, два і вирішить, що у банку постійно якісь технічні проблеми.

Отже, сайт банку сьогодні - це, по суті, ще одна філія на просторах мережі Інтернет. Так, філія цей працює на цілком певну аудиторію, але вона весь час збільшується. Так, функціонал цієї філії обмежений, але він постійно розширюється.

Крім того, ця філія цілодобово і без вихідних працює на імідж банку не тільки в регіонах присутності, а взагалі по всій країні. І чим приємніше відвідувачеві сайту спілкуватися з банком в мережі, тим більше ймовірність, що він захоче продовжувати ці стосунки в реальності. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: аналітика
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Банк «АВАНГАРД»: кредити для успішного бізнесу Віце-президент Банку «АВАНГАРД» Сергій Олександрович Мокришев розповідає порталу «Занімаем.Ру» про кредити, що надаються ... Більше

Автокредит від Ощадбанку стає доступнішим Ощадбанк поліпшив умови отримання автокредиту.Тепер придбати автомобіль без документів, що підтверджують працевлаштування та доходи, можливе за наявності ... Більше

Переказ грошей за номером карти Переказ зі свого рахунку в інший банк часто викликає у ... Більше

Де можна взяти кредитну карту Оформити кредитну картку досить просто, для цих цілей всього лише потрібно прийти в ... Більше

Уралтрансбанк про онлайн заявках на кредит Як відправити заявку на ... Більше

Популярне