Главная » Новини архів » Банки об'єднаються для боротьби проти кіберзлочинців


Банки об'єднаються для боротьби проти кіберзлочинців

Банки об'єднаються для боротьби проти кіберзлочинців

За підсумками засідання круглого столу, присвяченого дистанційним банківським послугам і кіберзлочинності, російські банки вирішили об'єднати свої зусилля в боротьбі проти шахрайства.

В ході засідання перед банками було поставлено кілька запитань про те, що таке дистанційне банківське обслуговування, чи можна обходитися без нього, і наскільки важлива ця послуга для клієнтів.

На думку керівників найбільших російських банків, відмовитися від ДБО не представляється можливим, оскільки "віддалене" обслуговування є одним з факторів розвитку сучасного суспільства. Вони впевнені, що при правильному використанні послуги ризик шахрайства в ДБО досить низький, і підкреслили, що підробляти паперові платіжні документи набагато простіше, ніж електронні.

На засіданні було висунуто кілька ідей. Віце-президент, начальник управління банківських процесів і технологій ВТБ24 Карл Сумманен запропонував фінансовим інститутам діяти спільно з регулятором по декількох напрямках: створення законодавчої бази, що діє за принципом "невідворотності покарання"; упор на вдосконалення банківських процесів та організації комплексної системи для захисту всіх учасників ринку ; розвиток банківських технологій з розмежуванням продуктів. Він вважає, що ситуація з ДБО схожа з ситуацією з кредитування, де працює бюро кредитних історій, тому і рішення слід шукати аналогічне.

Голова ради директорів системи HandyBank Сергій Чорноморов висунув ідею використання принципу трасування по відношенню до кожної операції з картами. На його думку, це дозволить стежити за тим, де перетинаються скомпрометовані карти. Банкір також закликав державу визнати кібершахрайство однією з проблем економіки Росії.

Він стверджує, що злочинність знижує швидкість обігу фінансів, а це в свою чергу не дає економіці країни розвиватися.

Після закінчення засідання, виконавчий директор Асоціації російських банків Тимур Гітов підкреслив, що для зниження рівня кіберзлочинності необхідно створити єдиний інформаційний центр, який дозволить банкам відслідковувати як підозрілі операції, так і самих шахраїв, а також обмінюватися цінним досвідом. Джерело: CreditCardsOnline.ru

Теги: дистанційне обслуговування
Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

"Яндекс.Деньги" дозволили переводити кошти в європейські банки Платіжна система "Яндекс.Гроші" дозволила здійснювати виведення коштів на рахунки більшості європейських банків.Причому виводити кошти можна не лише на ... Більше

Промсвязьбанк запрошує клієнтів в клуб W Промсвязьбанк пропонує своїм клієнтам-власникам картки "PSB-Платинум" і учасникам програми "PSB-Пріоритет" оформити членство в закритому клубі W. Клуб W ... Більше

Споживчі кредити Росгосстрах БАНКУ: зниження ставок, покращення умов Тенденція до пом'якшення умов споживчого кредитування рано чи пізно призводить банки до розробки комплексних підходів до лібералізації ... Більше

Сберкредбанк: вклади, кредити, відгуки клієнтів Закрите акціонерне товариство «Акціонерний Комерційний Банк Заощаджень і Кредиту» ... Більше

Росбанк видає пластикові карти при відкритті дитячих вкладів Росбанк запустив два дитячих ощадних вкладу, розрахованих на дітей різного віку."Еталон Дитячий +" ... Більше

Популярне