Главная » Акції та пропозиції банків. Що потрібно знати » Банк Москви запустив систему дистанційного доступу до системи WEB-banking для клієнтів - фізичних осіб


Банк Москви запустив систему дистанційного доступу до системи WEB-banking для клієнтів - фізичних осіб

Банк Москви запустив систему дистанційного доступу до системи WEB-banking для клієнтів - фізичних осіб

9 липня 2012 20:17

Банк Москви оголосив про те, що тепер його клієнти-«фізики» можуть працювати з системою WEB-banking дистанційно. У прес-службі Банку Москви уточнюють: підключення до системи WEB-banking'а фізичні особи можуть здійснити, використовуючи так звані пристрої самообслуговування. Простіше кажучи, працювати із системою тепер стало можливим за допомогою банкоматів та інформаційних кіосків.

Алгоритм дистанційної роботи щодо нескладний: у вибраному пристрої самообслуговування клієнт через меню заходить в розділ «Особистий кабінет», далі - в підрозділ «Пароль для реєстрації в WEB-banking».

Обов'язкова умова - клієнт повинен ввести в певний рядок номер мобільного телефону, на який згодом Банк відправить одноразові коди. З їх допомогою клієнт-«фізик» буде підтверджувати операції, що проводяться в системі WEB-banking. Якщо підключення до системи WEB-banking'а пройшло успішно, то клієнт отримає чек - у ньому міститься логін.

Також буде надіслано SMS-повідомлення (воно прийде на той номер мобільного телефону, який спочатку вкаже клієнт), в якому Банк вкаже тимчасовий пароль (його слід вводити при подальшій реєстрації на сайті Банку Москви).

У прес-службі загострюють увагу на тому факті, що сьогодні меню Особистого Кабінету є не скрізь - поки воно встановлено тільки на 12 банкоматах мережі Московського регіону. Швидше за все, на цьому кількості кредитна організація не зупиниться. За словами директора Департаменту дистанційного обслуговування і продажів Банку Москви Станіслава Вавака, дистанційний спосіб підключення до системи WEB-banking, яку зараз впроваджує компанія, - це хороший спосіб привернути клієнтів, оскільки тепер «фізикам» необов'язково витрачати час на відвідування банківських відділень.

Досить освоїти нескладну процедуру - і можна виконувати основну частину платіжних і сервісних операцій у зручний час у зручному місці.


Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Оцінка якості обслуговування клієнтів: ОТП Банк Фахівці Creditcardsonline.ru регулярно проводять опитування користувачів порталу з метою отримати максимально об'єктивну інформацію про оперативність та якість обслуговування у ... Більше

Акції банків по кредитних картах в червні Прийшла довгоочікувана пора відпусток, а ... Більше

Автокредит Росбанка відгук: умови, ставки, на яку програму подати ... Більше

Україна чекає розуміння від МВФ, Греції прогнозують умови зниження держборгу 13 березня 2012 16:58 Україна хоче «лікувати подібне подібним», а Греція ... Більше

Смоленський Банк про підсумки року, що минає Смоленський Банк і «Занімаем.Ру» підводять підсумки 2010 року.На запитання порталу відповідає керуючий Московським філією Смоленського Банку Павло Шитов. ... Більше

Популярне