Главная » Акції та пропозиції банків. Що потрібно знати » Банк Москви і Ощадбанк ввели особливий сервіс для своїх клієнтів


Банк Москви і Ощадбанк ввели «особливий сервіс» для своїх клієнтів

Банк Москви і Ощадбанк ввели особливий сервіс для своїх клієнтів

10 квітня 2012 7:07

Банк Москви і нижегородський офіс Ощадбанку Росії кожен по-своєму вирішив полегшити своїм клієнтам можливість скористатися послугами кредитно-фінансової організації. Прес-служба Банку Москви, зокрема, повідомила про те, що тепер на офіційному сайті організації, розміщеному за адресою в Інтернеті: www.bm.ru - будь-який бажаючий може скористатися послугою «On-line консультант». Складного в цьому нічого немає: чат з консультантом Банку Москви - це чотири основних поля (ім'я, email, номер телефону, а також категорія питання - її можна вибрати із запропонованих) і активна кнопка «почати діалог».

  У Банку запевняють: тепер, завдяки новому сервісу, в режимі онлайн клієнти зможуть отримати відповідь на будь-яке питання, що стосується продуктів Банку Москви (наприклад, уточнити умови, на яких можна укласти той чи інший кредитний договір). Працюють співробітники контакт-центру Банку цілодобово, а наскільки вони при цьому були ввічливі, грамотні і контактні, оцінять клієнти Банку - така можливість за підсумками консультації теж передбачена.

  Ощадбанк в Нижньому Новгороді дещо раніше ввів в ужиток інший різновид сервісу - там була відкрита зона обслуговування глухих і слабочуючих клієнтів. Унікальність цього нововведення в тому, що тепер в офісі буде працювати не тільки спеціальний менеджер, але і сурдоперекладач - спеціально для того, щоб забезпечити адекватне спілкування між працівником Банку і клієнтом. Відвідати офіс «особливі клієнти» зможуть за попереднім записом (спочатку мова йшла про прийом двічі на тиждень, але в подальшому, якщо клієнтів стане більше, в офісі СБ РФ переглянуть графік).

  За даними прес-служби Волго-Вятського банку, на території, де працює цей підрозділ Ощадбанку, подібний досвід - перший, коли мова йде про обслуговування адресної категорії населення.


Если Вам есть что сказать, оставьте комментарий!
Ваше имя *
Ваш Email *

Сумма цифр справа: код подтверждения


Внимание, комментарии чистятся от ссылок!

Зміст

Може бути корисним

Національне бюро кредитних історій користується все більшим попитом у російських позичальників 2 квітня 2012 10:16 Національне бюро кредитних історій вивчило поточне ставлення жителів Росії ... Більше

«Золота» VISA АГРОПРОМКРЕДІТа принесла своїм власникам шампанське 28 серпня 2012 15:54 Три клієнта Банку Агропромкредит (двоє - з Пермського філіалу, третій - клієнт ... Більше

Іпотека військовослужбовців - У нового покоління військовослужбовців проблем з житлом не буде Про програму «Військова іпотека» ... Більше

«Рефінансування» від Прімсоцбанка - максимум 9 млн на 27 років 19 вересня 2012 18:33 Новий проект Прімсоцбанка - іпотечний кредит «Рефінансування» - ... Більше

ВАС порахував неправомірним одностороннє підвищення банком кредитної ставки 12 березня 2012 16:16 Банк Москви програв у Вищому Арбітражному суді позов індивідуальному підприємцю.Вища наглядова інстанція ... Більше

Популярне